Plussa kortista kysymys?

• Viestiketjun aloittaja plussapallo
  • Ensimmäinen viesti
plussapallo
Netissä tilasin plussa kortin, eilen tuli lasku jossa luki että saat korttisi maksettuasi tämän liittymismaksun tms.
Tänään kuitenkin tuli kortti, voinko käyttää korttia ennen kuin lasku maksettu?

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Mä en ole koskaan maksanut plussakortistani mitään :eek:
Onhan se iät ja ajat maksanut reilut 8e ja markka.aikana 50mk. Miten sä sen ilmaiseksi olet saanut?

Luulis että plussapisteet alkaa kertyä vasta kun kortti on maksettu, en tiedä.

f
Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:
Onhan se iät ja ajat maksanut reilut 8e ja markka.aikana 50mk. Miten sä sen ilmaiseksi olet saanut?

no me ei olla kyllä maksettu ikinä mitään. ei oltais ikinä otettu jos ois jotai maksanu.

"Saatuamme hakemuksen lähetämme sinulle pankkisiirron, jolla voit maksaa 8,40 euron liittymismaksun. Liittymismaksun maksettuasi lähetämme kortin kotiisi."

:eek: tarviikohan tollasta maksaa jos on ikuisuuden jo kortti ollut, vai uudet kortit vaan maksullisia :eek:

No mun kortti ei kyllä mitään ole maksanut :eek:

En vaan tiedä, mutta koskaan ei ole mitään laskua näkynyt. Kortti on ollu jo useemman vuoden, oiskohan ollu silloin ilmainen ja nyt muuttunut maksulliseksi.

vieras
Mä hommasin omani jonkun kampanjan aikana, ekoista ostoksista plussat meni kortin maksuun ja vasta sen jälkeen alkoi kertymään, eli en mäkään ole varsinaisesti maksanut mitään. Kai? :saint:

Onpas outoa! Mä muistan kun joskus vuonna papu otettiin äidille Plussakortti ( ja mulle siis silloin rinnakkaiskortti siihen kun asuin vielä kotona... Oikeesti siis aikaa jotain lähemmäs 15 vuotta) niin se maksoi 50mk.
Joku aika sit otin ihan oman Plussakortin ja maksoi 8,40.

Jossain välissä tais kyl olla joku kampanja että sen sai ilman liittymismaksua... En muista varmaksi.
Tuskinpa tossa Plussakortissa mitään paikkakuntakohtaisia erojakaan kuitenkaan on (niinkuin S-etukortissa)?

Yhteistyössä