Plussa keskenmenon jälkeen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli noin kuukausi sitten mulla oli keskenmeno ja tuli spontaanisti pois. Ei oo ollu vuodon loppumisen jälkeen mitään pahan hajuisia vuotoja tms. Kuukautisia ei ole ollut km:n jälkeen. Saatin lääkäriltä lupa yrittää heti uutta raskautta. Tänään sain testiin plussan (tosin hailakan, mutta kuitenkin selvästi havaittavissa). Onkohan nyt niin, että oon oikeesti raskaana vai olisiko sittenki km:n jäljiltä jäänyt jotain kohtuun? Mitään raskausoireita ei oo. Mä oon niin ymmälläni....

Alkuperäinen kirjoittaja Hanuri:
eiks sulta otettu keskenmenon jälkeen niitä raskaushormoniarvoja verestä?

Lääkärin mielestä ei ollu tarpeen. Kohtu oli hyvin palautunu ja kun ei tosin oo ollu mitään vuotoja... Ja tosin km:n yhteydessä vuotoa ja hyytymiä oli PALJON! Siitäkin lääkäri sanoi, että kaikki on tullu spontaanisti pois. Ja lääkäri oli ihan gynekologi.

kyllä mä luulen että vaikka menet lääkäriinkin asti testaamaan niin joudut silti jännittämään niin kauan että hormoniarvot alkaa nousta tai jotain näkyy ultrassa. Kovasti peukkuja pidän sulle!

ihan kun mulla! Ei tullu menkkoja, vaan suoraan raskauduin uudelleen. Kyseessä oli tuolloin siis alkuraskauden spontaani ja täydellinen keskenmeno, ei tarvittu kaavintoja tai hormoniseurantoja. Rv tuolloin tasan 6.
Onnittelut plussasta!

Kiitos kaikille!!! Mua vaan vaivaa kun ei oo mitään oireita! Esikoisesta oli tosi kovat raskausoireet heti alusta asti. Mulla km tapahtu noin viikolla 7.
Täytyy maanantaina soittaa neuvolaan ja kysyä josko pääsis ultraan, että näkis mikä on tilanne.

Mulla meni kesken rv6 ja testi näytti vielä yli kuukauden päästä plussaa,ehdin jo ilahtua mut ei,veritestissä näkyi just sen että pissatesti antaa hailakan plussan,se istukkahormooni kun ei ihan hetkeen kuulema häviä vaan laskee pikkuhiljaa.

Mulla spontaani km viikolla 6/7 (?). En käynyt jälkitarkastuksissa yms. kun en ymmärtänyt/tajunnut/ajatellut :headwall: Menkkoja ei kuulunut pariin kuukauteen tämän jälkeen ja tein positiivisen kotiraskaustestin joka varmistettiin viel labrassa virtsanäytteestä. Sit alkoi taas vuoto ja tutkimuksissa selvis, että en ole km:n jälkeen ollutkaan raskaana vaan kohtuun jäänyt "raskausmateriaalia", joka pitänyt hCG arvoa yllä... :| Tällänen tarina mulla, mutta kuka tietää miten sulla asian laita?? Voihan se jo ihan hyvin olla uusi raskauskin!! :heart:

Yhteistyössä