Plussa dpo:sta..?

• Viestiketjun aloittaja toivon heitto?
  • Ensimmäinen viesti
toivon heitto?
Nyt dpo 11, sain negaa mammaksin erittäin herkällä ja clearbluella, menkkojen pitäisi alkaa viimeistään tiistaina, voinko heittää jo toivon tärppäämisestä? Dpo:t "tarkat", ovistestillä ja lämmöillä mitattuna. Kertokaahan mulle kokemuksistanne, onko teillä testi vielä plussaksi muuttunut myöhemmin..?

Dpo 11 on hurjan aikaista!

Mä en tiedä olenko nyt raskaana, epäilyksiä kyllä on, dpo 15 menossa, eilen tein negatestin. Joillaki näkyy aiemmin, joillaki myöhemmin.

Kokeile ens viikolla uudestaan. :)

ap
days past ovulation = dpo =)

Orion, kertoisitko tarkemmin oireistasi? Mulla mieletön palelu ajoittain, rinnat hieman arat, siinä kaikki, eilen oli oudot juilimiset alavatsalla ja nivusissa ja valkkarii ei tuu lainkaan, kuten näinä päivinä jo pitäis tulla..mutta onko nämä oireet "raskausoireita", siinäpä se..?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
days past ovulation = dpo =)

Orion, kertoisitko tarkemmin oireistasi? Mulla mieletön palelu ajoittain, rinnat hieman arat, siinä kaikki, eilen oli oudot juilimiset alavatsalla ja nivusissa ja valkkarii ei tuu lainkaan, kuten näinä päivinä jo pitäis tulla..mutta onko nämä oireet "raskausoireita", siinäpä se..?
Ei mulla oikeastaan mitään normaaleista poikkeavia oireita ole. Tissit (nännit) on vähä arat, mutta ne on ruukannu olla aina loppukierrosta (tosin nyt painottuu enempi nänneihi, kun tavallisesti muualle näin loppukierrosta). Välillä on ollu haamumaista menkkasärkyä, seki on tuttua jo. Ainut on vaan tuo, että menkat myöhässä ja lämpö ei ole laskenu. Aika mahottomalta tuntuu, että olisin ovulaatiotakaan arvoinu kovin montaa päivää väärin, korkeintaan päivällä vois heittää, ku oon ennenki osannu täysin oikein arvioida.

Nii, mistäpä sitä tietää että mikä sitte on oireita ja mikä ei, ku monenlaista voi olla.
:D

ap
Dada: Niin varma kuin nyt oviksesta voi koskaan olla, ovisplussan (digitesti) jälkeen n. 48h :n tunnin jälkeen lämmöt nous reilun puol astetta, eli siis ovis oli käsittääkseni kaikkien lukemieni "mittauskeinojen" perusteella 11.1. ja nyt siis ois dpo 11, FF:kin antaa mulle saman ovispäivän.. mutta, mahdollista kiinnittymistähän ei valitettavasti voi ennustaa, onko muuten normaali että kiinnittyminen vois tapahtuu vasta dpo 7 jälkeen?? Mietin noita alavatsan omituisia juilimisia, joita oli vielä eilenkin..? ja menkat varoittaa itsestään kivuilla vain päivää ennen..on tää niin syvältä tää piina.. :(

Yhteistyössä