pliis listatkaa mulle tähän ton "ammattivalittajan" kaikki ketjut mitä se on aloittanut ja mitä löydätte

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
eli tuo joka on antanut isomman lapsensa adoptioon ja milloin on itse eroamassa ja milloin mies heittänyt pihalle ja joka nyt valittaa kun mies ei anna lopettaa koulua. alko kiinnostaan mitä kaikkea se on täällä kirjoitellut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletteko te varmoja että nuo on kaikki saman ihmisen kirjoittamia? Aika mielenkiintoinen elämä kyllä eräällä jos on... :D

Kyllä sen tunnistaa tuosta kirjoitustyylistä. (olenkohan viettänyt hivenen liian kauan aikaa palstalla? :ashamed: :snotty: )

Oletteko te varmoja että nuo on kaikki saman ihmisen kirjoittamia? Aika mielenkiintoinen elämä kyllä eräällä jos on... :D

Mä tunnistan sen aina siitä lakonisesta: "Enkä mä pärjää koulussa. En koskaan voi olla muuta kun kotiäiti. Ei ole lukupäätä."

Alkuperäinen kirjoittaja irma:

Mä tunnistan sen aina siitä lakonisesta: "Enkä mä pärjää koulussa. En koskaan voi olla muuta kun kotiäiti. Ei ole lukupäätä."

Haha :D

Olisi mielenkiintoista saada ko. henkilö tähän ketjuun kommentoimaan mitkä näistä jutuista on totta...

Yhteistyössä