Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mulla on plasma sen takia että sitä pystyy kattelemmaan eri matkojen päästä, vaikka ruutu on iso...
Alkuperäinen kirjoittaja Kummatkin löytyy:Mun mielestä toisinpäin. Mitä isompi, niin lcd ehdottomasti. Voi katella eri matkojen päästä ja kuva tarkempi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kummatkin löytyy:Mun mielestä toisinpäin. Mitä isompi, niin lcd ehdottomasti. Voi katella eri matkojen päästä ja kuva tarkempi.
Väärin, ja asiasta löytyy ihan faktatietoa. Plasma toimii isossa tv:ssä hyvin, kun lcd taas tekee haamukuvaa. Pienemmässä näytössä lcd on parempi ja terävämpi kuva.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vasteaika plasmassa paljon parempi, lcd:ssä jää haamujälki liikkuvassa kuvassa.
Alkuperäinen kirjoittaja adolfiina:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vasteaika plasmassa paljon parempi, lcd:ssä jää haamujälki liikkuvassa kuvassa.
Mulla siis kaksi vaihtoehtoa joista toisen ostan. Toisessa vasteaika 1ms ja toisessa 8ms. Onko suuri ero ja kumman ostaisit?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja adolfiina:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vasteaika plasmassa paljon parempi, lcd:ssä jää haamujälki liikkuvassa kuvassa.
Mulla siis kaksi vaihtoehtoa joista toisen ostan. Toisessa vasteaika 1ms ja toisessa 8ms. Onko suuri ero ja kumman ostaisit?
Se, missä on lyhempi vasteaika, ja se on aina plasmassa lyhyempi, mitä lcd:ssä. Tulee esille liikkuvassa kuvassa, plasmassa se kuva tulee reaaliajassa, lcd:ssä jää laahaamaan haamujälki, etenkin isoissa näytöissä. Etenkin musta tekee tepposet isossa lcd:ssä, haamujälkiä runsaasti.
Alkuperäinen kirjoittaja adolfiina:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja adolfiina:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vasteaika plasmassa paljon parempi, lcd:ssä jää haamujälki liikkuvassa kuvassa.
Se, missä on lyhempi vasteaika, ja se on aina plasmassa lyhyempi, mitä lcd:ssä. Tulee esille liikkuvassa kuvassa, plasmassa se kuva tulee reaaliajassa, lcd:ssä jää laahaamaan haamujälki, etenkin isoissa näytöissä. Etenkin musta tekee tepposet isossa lcd:ssä, haamujälkiä runsaasti.
kiitos![]()