Plain rain

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miili
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miili

Aktiivinen jäsen
05.09.2004
6 745
0
36
Auttakaa tyhmää :). Onko noi plain rain puvut välikausipukuja, sadepukuja vai mitä? Oon myllänny nettiä tuntitolkulla enkä löydä lapsille mitään kivoja vk vaatteita tai jos löydän takin en löydä siihen housuja, pipoa, hanskoja :attn:.
ReimaTecillä on kyllä hienosti koko satsi, mutta kun se niiden raitakuosi on niiin tylsä, pelkkä raidallinen kangas, ei mitään tikkauksia tms koristeita. Jos on vinkkejä kivoista puvuista otan ilolla vastaan, tytölle ja pojalle etsinnässä (110 cm ja 122 cm).

Ostin Plain rainin kuittaamaan postikuluja tuolta alesta ja aika ohuelta se kyllä vaikuttaa. Vedenkestävyys 5000 eli ei mikään ihan hurja, mutta kaipa sen pitäisi sadeasuna mennä. Ei mitään vuorta vaan ihan vaan ohuet housut + takki. Jos olisi ollut täyteen hintaan, niin ois kyllä lähtenyt takaisin! Jos välikausihaalari on vettähylkivä, niin voihan tuon takin nakata siihen päälle, jos sade yllättää, mutta en mä katsoisi pärjääväni pelkästään tuolla.

Plain rain with fleece menee hyvin välikautena. Ihan nollakeleille ei riitä. Ilman fleeceä käyttäisin lähinnä vain sateella.. Kangas on tosiaan aika ohutta, mutta eipä ole jäykkää niin kuin monissa haalareissa. Ja hintataso on mun mielestä näissä aika kohtuullinen ticketiksi.

On plain rainissa vuori - ohut verkkovuori. Voi sinne väliin laittaa vaikka villahaalarin, jos lämpöä tarvitsee. Fleecellinen on minusta epäkäytännöllinen - ainakin meidän versiosta ei saanut housuista fleeceä irti ja siinä meni kesäkäyttö. Villat ja fleecet voi laittaa sinne erikseen - tarvitaanhan niitä talvivaatteidenkin alle eli joka tapauksessa talosta löytyy.

Mä olen tykännyt noista plain rain seteistä kesällä kevyempänä asuna. On usein mukana reissussa, jos sade yllättää tai lapsi haluaa leikkimään märkään hiekkalaatikkoon. 5000mm vesipilari on täysin vettäpitävä ja saumat on teipatut. Ei meillä ainakaan ole kastuttu. Kovaan kulutukseen noi ei riitä eli lisäksi on oltava haalari tai vastaava ihan tavallisesta välikausimateriaalista. Eri käyttötarkoitus.

Yhteistyössä