Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Okei selvä se.Alkuperäinen kirjoittaja plääh:ei ollu ku se isoin malli, mä haluun sen L:n![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Okei selvä se.Alkuperäinen kirjoittaja plääh:ei ollu ku se isoin malli, mä haluun sen L:n![]()
![]()
Sun tarvii vaan dumpata sinne jotain paksuja peittoja sisälle.Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Okei selvä se.Alkuperäinen kirjoittaja plääh:ei ollu ku se isoin malli, mä haluun sen L:n![]()
![]()
se XL ei olis kyllä myöskään pahan hintainen, on vaan vähän liian iso. ei tuu sitä turvallisuuden tunnetta jos seinät liian kaukana
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Sun tarvii vaan dumpata sinne jotain paksuja peittoja sisälle.Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Okei selvä se.Alkuperäinen kirjoittaja plääh:ei ollu ku se isoin malli, mä haluun sen L:n![]()
![]()
se XL ei olis kyllä myöskään pahan hintainen, on vaan vähän liian iso. ei tuu sitä turvallisuuden tunnetta jos seinät liian kaukana![]()