Plää. Häistä kysymys.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muumudesta päänsä pehmennyttänyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muumudesta päänsä pehmennyttänyt

Vieras
Mitä kaikkea pitäisi ottaa huomioon häitä järjestettäessä? Onko mitään järkeä kutsua sellaisia sukulaisia tai tuttavia, joita ei ole nähnyt eikä heidän kanssana ollut missään tekemisissä esim. 10 vuoteen? Miten kertoa asiasta vanhemmille, jotka ovat sitä mieltä, että naimisiinmeno on maailman turhin asia ja hirveä taakka, ja soisivat omien lastensa olevan viisaita ja jättämään sen väliin?

Jos hääbudjetti on hyvin pieni, tai sitä ei ole ollenkaan, miten järjestää minkäänsortin häitä? Vai pitäisikö tyytyä maistraattivihkimiseen ja pelkkään ilmoitusluonteiseen kertomiseen muille?

Riippuu siitä MITÄ HÄÄPARI ITSE HALUAA. Nimenomaan.
Meidät vihitään tosiaan 30 tätä kuuta ja ollaan kutsuttu KIHLAJAIS/synttärikahville vanhemmat ja sisarukset. Eli ne on tulossa kihlakahville ja msiinä samalla miehen synttärikahville joka on 3.8.. siinä sitten kerrotaan että aijuu..ollaan naimisissa! Nii ja oikeesti kihlasormukset laitettiin vasta nyt, eli eivät osaa aavistaa ees että naimisiin on sillon menty =D

Alkuperäinen kirjoittaja 30:
Riippuu siitä MITÄ HÄÄPARI ITSE HALUAA. Nimenomaan.
Meidät vihitään tosiaan 30 tätä kuuta ja ollaan kutsuttu KIHLAJAIS/synttärikahville vanhemmat ja sisarukset. Eli ne on tulossa kihlakahville ja msiinä samalla miehen synttärikahville joka on 3.8.. siinä sitten kerrotaan että aijuu..ollaan naimisissa! Nii ja oikeesti kihlasormukset laitettiin vasta nyt, eli eivät osaa aavistaa ees että naimisiin on sillon menty =D

Kuulostaa kyllä hyvälle idealle toteuttaa täälläkin mahdollisesti. Mie vaan olen niin arka, ja pelkään loukkaavani vanhempiani niin pahasti, etten uskalla oikein mitään.

meillä viikon päästä häät kotona, paikalla vanhemmat, isovanhemmat ja sisarukset perheineen, kuvaajan ja laulajan + kitaristin jos laskee mukaan niin 21 ihmistä.

Suuret suvut kummallaki ja vihataan isoja juhlia niin tämä oli helppo tehdä näin ku rajaa ihan lähimpiin ihmisiin vieraat.

Yhteistyössä