pk-seutulaiset, toppapuku vai vk-haalari ulos?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mami86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kait jokaisen pitäisi osata itse päättää mitä lapselleen pukee... ymmärrän kyl jos mielenkiinnosta kysellään mitä muut tekee mut tää äiti on pikaisia vastauksia vailla eli ei uskalla ulos lapsen kans mennä ennen ku tietää mitä pukee...

Alkuperäinen kirjoittaja jaaaa:
kait jokaisen pitäisi osata itse päättää mitä lapselleen pukee... ymmärrän kyl jos mielenkiinnosta kysellään mitä muut tekee mut tää äiti on pikaisia vastauksia vailla eli ei uskalla ulos lapsen kans mennä ennen ku tietää mitä pukee...

hahaa.. no meitä on monenlaista reppanaa sitten.
Ihan vaan siks kyselin kuules, et vois olla mahd kauan siellä, josko joku vaikka tänä aamuna ois nokkaansa ulos ehtiny ennen muaki pistää :)

Meillä on toppahaalari, mut noi Remut on mun mielestä ohuita. Tykkään siitä, ettei tarvii pukea paljoa alle. Niin ja tyttö ei oo vielä siinä iässä et juoksis tms, toki liikkuminen lämmittää.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ihan vaan siks kyselin kuules, et vois olla mahd kauan siellä, josko joku vaikka tänä aamuna ois nokkaansa ulos ehtiny ennen muaki pistää :)

Eikö sinulla ole lämpömittaria?

Alkuperäinen kirjoittaja Pretty:
Millä meinaatte pärjätä talvella, jo nyt jo toppapuku?

kato toppiksen alle voi laittaa kerroksia enemmän talvella. en kyllä ole pk seudulta, mutta meillä on +3 ja toppapuku on taaperolla päällä, ala vaan ei ole kovin paljoa vaatetta.

Alkuperäinen kirjoittaja Halojaa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Eikö sinulla ole lämpömittaria?

Ihan totta, ei ole. Niin ja slevyydeksi pitänee lisätä, että oon alkuraskaudesta niin vilukissa itse, että saatan tietenki pukea tuon taaperonki ihan liian kuumiin kamppeisiin. Mut nyt mennään ulos. Moikka!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pretty:
Millä meinaatte pärjätä talvella, jo nyt jo toppapuku?

kato toppiksen alle voi laittaa kerroksia enemmän talvella. en kyllä ole pk seudulta, mutta meillä on +3 ja toppapuku on taaperolla päällä, ala vaan ei ole kovin paljoa vaatetta.

Niin, mutta eikö voi myös laittaa välikausihaalarin alle enemmän kerroksia syksyllä?

Sitäpaitsi nyt kun on ryönäkelit, tuota toppahaalaria sais pestä joka toinen päivä, eikä se sitten ole enää talvella lämmin. Jos on ehjäkään, kun hiekka repii polvet ja pepun auki laadukkaastakin haalarista.

Yhteistyössä