M
mami86
Vieras
tuoss siis kysymys. Vk-haalari kunnollisten vuorausten kera, vai toppis näillä keleillä? Pikaisia vastauksia kiitti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jaaaa:kait jokaisen pitäisi osata itse päättää mitä lapselleen pukee... ymmärrän kyl jos mielenkiinnosta kysellään mitä muut tekee mut tää äiti on pikaisia vastauksia vailla eli ei uskalla ulos lapsen kans mennä ennen ku tietää mitä pukee...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja jaaaa:kait jokaisen pitäisi osata itse päättää mitä lapselleen pukee... ymmärrän kyl jos mielenkiinnosta kysellään mitä muut tekee mut tää äiti on pikaisia vastauksia vailla eli ei uskalla ulos lapsen kans mennä ennen ku tietää mitä pukee...
hahaa.. no meitä on monenlaista reppanaa sitten.
Ihan vaan siks kyselin kuules, et vois olla mahd kauan siellä, josko joku vaikka tänä aamuna ois nokkaansa ulos ehtiny ennen muaki pistää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pretty:Millä meinaatte pärjätä talvella, jo nyt jo toppapuku?
Alkuperäinen kirjoittaja Halojaa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja jaaaa:kait jokaisen pitäisi osata itse päättää mitä lapselleen pukee... ymmärrän kyl jos mielenkiinnosta kysellään mitä muut tekee mut tää äiti on pikaisia vastauksia vailla eli ei uskalla ulos lapsen kans mennä ennen ku tietää mitä pukee...
hahaa.. no meitä on monenlaista reppanaa sitten.
Ihan vaan siks kyselin kuules, et vois olla mahd kauan siellä, josko joku vaikka tänä aamuna ois nokkaansa ulos ehtiny ennen muaki pistää![]()
Eikö sinulla ole lämpömittaria?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pretty:Millä meinaatte pärjätä talvella, jo nyt jo toppapuku?
kato toppiksen alle voi laittaa kerroksia enemmän talvella. en kyllä ole pk seudulta, mutta meillä on +3 ja toppapuku on taaperolla päällä, ala vaan ei ole kovin paljoa vaatetta.