Pk Lapinlahti Helsinki, kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a p"

Vieras
Onko kellään kokemuksia ko. päiväkodista?

Kaikki tiedot otetaan vastaan!

Suuri lapsimäärä (käsittääkseni yli 120) vähän hirvittää, toivottavasti porrastavat ulkoiluajat, niinkuin kyllä uskon.

Hei,

meidän lapsillemme tarjottiin juuri paikkaa ko. päiväkodista, ja kokemuksia kaipaillaan täälläkin. Kuinka suuria ryhmät ovat, millaisia hoitajia ja kuinka ulkoilut on järjestetty noin suuressa päiväkodissa?

Sisarusryhmää ilmeisesti ei ole? Näkevätkö eri ryhmissä olevat sisarukset päivän aikana ollenkaan toisiaan, onko yhteisleikkitiloja tms?

Kiitos!

Hei,
Meillä sama juttu, kokemuksia kaivataan. Lapsi 1v5kk aloittaa hoidon syksyllä.
Olen jostain lukenut, että lapinlahdessa on hoitopaikkoja 122. Kaupungin nettisivujen mukaan ryhmiä on useita (muurahaiset, leppäkertut jne.)

[QUOTE="Annukka";26552592]Hei,
Meillä sama juttu, kokemuksia kaivataan. Lapsi 1v5kk aloittaa hoidon syksyllä.
Olen jostain lukenut, että lapinlahdessa on hoitopaikkoja 122. Kaupungin nettisivujen mukaan ryhmiä on useita (muurahaiset, leppäkertut jne.)[/QUOTE]

Meillä neiti (1v7kk)aloitti ko. päiväkodissa kesän alussa. Ryhmässä on kaikki alle 3vuotiaita. Nuoria hoitajia tuossa ryhmässä mutta mukavia. Viikon harjoiteltiin neidin kanssa ja sain ok kuvan ko. päiväkodista. Tuo ryhmä ulkoilee pienellä pihalla aamusta ja iltapäivällä ja sitten klo 16.30 isolla pihalla kaikki yhdessä. Harmittaa vaan kovin että Lapinlahti on menossa remonttiin (kai tiesitte?) näillä näkymin vuoden vaihteessa, tiedä sitten minne lapset taas sijoitetaan. Itsellä mietinnässä siirtohakemus, kerrottiin vasta tuolla harjoitusjaksolla että menevätkin jo remonttiin ensi vuonna. Ei erityisen kiva yllätys, mutta eihän se ole henkilökunnan vika. Itse luin netistä asiasta keväällä mutta silloin puhuttiin että remontti aloitettaisiin vuonna 2014.

Hei,
juuri tänä aamuna kuulin toiselta äidiltä, että päiväkoti on menossa remonttiin. Meille ei tutustumisjaksolla puhuttu asiasta mitään. Kuulin, että osa lapsista siirtyisi Lauttasaareen ja osalle järjestettäisiin väliaikaiset tilat marian sairaalasta. Toinen hoitopäivä menossa ja kolme tutustumispäivää takana ja ihan ok fiilikset. Hoitajia vaan kun olisi enemmän ryhmässä.

Yhteistyössä