pjaska haisee ja palalaikka soi...En tiiä pitäskö itkeä vai nauraa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sommarcat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sommarcat

Aktiivinen jäsen
14.06.2007
3 037
0
36
En oo kyllä tässä tilanteessa vielä ollut...Wc-pytty on ihan tukossa. On ääriään myöten täynnä vettä ja sitä itteensä. Kävin rautakaupasta hakemassa Dynamitea, jotain huipputehokasta tukkeutumien avaajaa ja maksoi 20 2,5 desin törppö. Toimin ohjeiden mukaan ja nyt vessa ei vedä sitäkään vähä!!! :/ Voitte uskoa että täällä haisee...putkimies on tulossa...tänään...
Jaa-a. Minnehän sitä sitten sinkasee hädän tullen!! :laugh:

ko mä en tiiä millä mä sinne tökkisin...me asutaan tälläisessä väliaikaiskämpässä vuokralla ja kaikki mikä nyt tulis mieleen tähän apuun, on raksalla!!Mies pääsee töistä 16 aikaan ja toivottavasti keksii jotain...

Ota ensin sitä "lientä" pois, ja kaada sinne paineella mahdollisimman iso kattilallinen kiehuvaa vettä. Jatka samanlaista "käsittelyä" kuumalla vedellä. Olen kokeillut tätä temppua käytännössä ja toimii ainakin meillä. Jollei toimi teillä, haisee teillä kohta LÄMMIN kakka.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Ota ensin sitä "lientä" pois, ja kaada sinne paineella mahdollisimman iso kattilallinen kiehuvaa vettä. Jatka samanlaista "käsittelyä" kuumalla vedellä. Olen kokeillut tätä temppua käytännössä ja toimii ainakin meillä. Jollei toimi teillä, haisee teillä kohta LÄMMIN kakka.

lämmin kakka...ei kai se nyt voi olla pahempaa kuin tämä jo nyt olemassa oleva haju? :whistle: Kiitos vinkistä..meen heti laittaan veden kiehumaan...
Ja mietin kyllä kuumeisesti millä hitolla mä saan rassattua tota pönttöä...

Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:

lämmin kakka...ei kai se nyt voi olla pahempaa kuin tämä jo nyt olemassa oleva haju? :whistle: Kiitos vinkistä..meen heti laittaan veden kiehumaan...
Ja mietin kyllä kuumeisesti millä hitolla mä saan rassattua tota pönttöä...

Toivottavasti toimii. Koeta osua siihen "aukon" kohdalle, kun kaadat sitä vettä.

no niin...kävi tuttu putkimies ja tilasi loka-auton...putkistossa on jossain syvällä tukos, kun naapurinkaan pytty ei vedä. turhaan siis enään rupee ite rassaan...Parin tunnin päästä pitäisi taas paskan kulkea!! :laugh:

Yhteistyössä