Pituus miinus 110 on erittäin hyvä paino

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "näin on"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon ainakin liian pullea 65 kilon painoisena. Toki normaalipainon sisällä olisin silti, mutta ei mitenkään ihanteellinen mielestäni.

Ehkä joskus entivanhaan ois toi 65kg ollut mulle sopivampi, kun elämä oli paljon fyysisempää verrattuna nykyiseen.

Huomaa että mitkä aiheet on saman aloittaja tekemiä, kun se tekee yhtäaikaa tänne ja vauvalle samat aloitukset. Aiemmin tänään oli tämän lisäksi se jossa se väitti että 25-vuotiaat näyttää paremmalta kuin 18-20-vuotiaat. Sitten oli se "mieheni on hulluna Salkkareiden Sanniin"-juttu. Sitten että Onko Salkkarien Sebastian hyvännäköinen. Sitten muutama päivä sitten oli se että onko 20-24 vuotiaat kolmikymppisen mielestä lapsia. Sitten tänään selitti jotain outoja oireita ja miettti että johtuuko ne niskoista vai paniikkihäiriöstä. Ja muitakin on ollut mutten muista mitä, mutta jotain ikään liittyviä juttuja on ollut tosi monta.

[QUOTE="hmm";29750179]Milloin tuo vanhan kansan "pituus miinus metri" on muuttunut tuohon muotoon?[/QUOTE]

Vanha kansa oli läski ja kuoli sepelvaltimotautiin. -10 kg pidentää ikää.

[QUOTE="vieras.";29750425]Vanha kansa oli läski ja kuoli sepelvaltimotautiin. -10 kg pidentää ikää.[/QUOTE]

Paremmassa kunnossa ne oli, kun fyysistä työtä tekivät. Verisuonisairaudet suomalaista tautiperimääeli pitkälti perintötekijöistä kiinni, ei muusta.

44 kiloa aikuiselle naiselle joka ei ole rakenteeltaan mallia keiju on aika vähän, kerran painoin 46 kg ja palelin, sain mustelmia ja pääni sekä erityisesti hampaani näyttivät törkeän isoilta, kaverit kyseli olenko kunnossa. Ei ollut mun juttu se.

Mä en kyllä näyttänyt enää hyvältä 47 kiloisena :( Eikä mieskään tykännyt enää pitää lähellä, kun olin liian luiseva.

Että jos mun pitäisi valita joko se entinen 47kg tai tämä nykyinen 60kg, niin ehdottomasti valitsen tämän 60kg!

Meille muuten yläasteella "opetettiin", että se on oma pituus - 105= sopiva paino.

Yhteistyössä