Pitkittynyt yskä ja limaisuus!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermot menee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hermot menee

Vieras
Monta kk sitten oli lentsu, siitä jäi päälle yskä. :( Ääni välillä painoksissa ja nyk. nenä vaihtelevalla edulla tukossa ja auki. Aamut ja illat pahimpia. :O Crp ollut aina ookoo. Kuin myös keuhkoröntgen oli ookoo tossa pari viikkoa sitten. Poskiontelokuva oli muutama vko takaperin kans ookoo. :O :( Kokoajan joutuu rykimään jne. :( pelottaa jo. Spirometria oli ookoo kans 400 paikkeilla (olen 50kg ja 165 cm eli mun painoiselle vissiin ookoo? ainakin keuhkohoitajan mukaan.) sain kotiinkin vielä sellaisen puhalluslaitteen. Mainitsen vielä että sairastan ahdistuneisuushäiriötä, niin ei kiva tuollainen, pelottaa. :(

Kellään kestänyt noin pitkään flunssa ilman mtn selitystä?? :(

Koita olla huolehtimatta. Olen itsekin sairauspelkoinen, joten tiedän miten kamalaa sinulla on, mutta yskä ja nuha voivat oikeasti kestää kuukausikaupalla. Itselläni on vasta nyt paranemassa viime vuoden puolella saamani nuha ja yskä. En ole viitsinyt käydä lääkärissä niiden vuoksi, kun kuumetta tai muuten sairasta oloa ei ole, eikä virusnuhaan antibiootitkaan auta.

Jos CRP, keuhkokuva ja spirometria ovat ok, sinulla ei voi olla kovin pahaa sairautta....

Yhteistyössä