Pitkiin hiuksiin permanentti?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jellonainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jellonainen

Aktiivinen jäsen
22.07.2007
13 143
3
36
Kuka tietää kiharoista?

Olen kyllästynyt piikkisuoriin hiuksiin. Ikinä en ole permanenttia kokeillut, saako sillä vähän isompiakin kiharoita kuin pientä säkkärää? Tuntuu että kaikilla hiuksiinsa kiharat ottaneilla tutuilla on säkkäräkiharat. Meneekö hiukset siinä huonoon kuntoon? Jotain vaihtelua tarttis saada.
 
Mulle kampaaja sanoi ettei saa sellaista lainehtivaa kiharaa, hiuksen oma paino suoristaa sen väkisinkin. Säkkärää en todellakaan halunnut.

Kannattaa opetella kihartamaan suoristusraudalla, helppoa ja nopeaa kun sen oppii.
 
Lämpörullat kotona parempi vaihtoehto. Kampaajat ei ole mulle edes suostuneet tekemään, kuin ihan pienillä rullilla, ei kuulemma pysy kiharana isoilla. kuivattaa ja haurastuttaa tosi paljon omaa hiusta.
 
No kun haluaisin helpot hiukset, en osaa kuvitella taiteilevani päivittäin jollain rullilla tai suoristusraudoilla. Lyhyitä hiuksia viitsi laittaakin joka aamu, mutta pitkien kanssa siihen kuluu väistämättä enemmän aikaa (paitsi ponnarin laittoon, mihin sorrunkin lähes päivittäin).
 
Mulla on ollu viimeset 15 v enemmän tai vähemmän kiharat, siis permanentilla. Niitä laineita ei tosiaan saa, mutta nykyään kampaajat tehny kahden kokoisilla rullilla. Tulee elävämmän näköinen. Ja sitte vielä se että ainakin sivuilta rullanneet pystysuoraan niin tulee enemmän korkkiruuvi kiharat.

Ja yks tärkeä asia minkä ite oon huomannu on että parturi osaa kerrostaa hiukset kunnolla. Tulee kevyempi ja paremman näköinen.
Ei mulla ainakaan ole hiukset kuivuneet. Käytän tosin hoitoainetta kun pesen. Ja se että en ole ottanut montaa permanenttia päällekkäin.

Permanentti on vaan niin helppo. Senku kastelee pään ja vähän pöyhii muotovaahtoa sekaan. ALappa jollain kihartimella vääntämään pitkiin ja paksuihin hiuksiin jotain niin saa varata tuntitolkulla aikaa.
 
[QUOTE="vieras";26647394]Mulla on ollu viimeset 15 v enemmän tai vähemmän kiharat, siis permanentilla. Niitä laineita ei tosiaan saa, mutta nykyään kampaajat tehny kahden kokoisilla rullilla. Tulee elävämmän näköinen. Ja sitte vielä se että ainakin sivuilta rullanneet pystysuoraan niin tulee enemmän korkkiruuvi kiharat.

Ja yks tärkeä asia minkä ite oon huomannu on että parturi osaa kerrostaa hiukset kunnolla. Tulee kevyempi ja paremman näköinen.
Ei mulla ainakaan ole hiukset kuivuneet. Käytän tosin hoitoainetta kun pesen. Ja se että en ole ottanut montaa permanenttia päällekkäin.

Permanentti on vaan niin helppo. Senku kastelee pään ja vähän pöyhii muotovaahtoa sekaan. ALappa jollain kihartimella vääntämään pitkiin ja paksuihin hiuksiin jotain niin saa varata tuntitolkulla aikaa.[/QUOTE]

Voisitko laittaa kuvaa sun hiuksista? :)
(Suttaa vaikka naama niin ei kukaan tunnista.)

Olen jo kahdelta kampaajalta kysynyt ja väittävät ettei saa sellaista löysempää kiharaa.
 
[QUOTE="vieras";26647394]Mulla on ollu viimeset 15 v enemmän tai vähemmän kiharat, siis permanentilla. Niitä laineita ei tosiaan saa, mutta nykyään kampaajat tehny kahden kokoisilla rullilla. Tulee elävämmän näköinen. Ja sitte vielä se että ainakin sivuilta rullanneet pystysuoraan niin tulee enemmän korkkiruuvi kiharat.

Ja yks tärkeä asia minkä ite oon huomannu on että parturi osaa kerrostaa hiukset kunnolla. Tulee kevyempi ja paremman näköinen.
Ei mulla ainakaan ole hiukset kuivuneet. Käytän tosin hoitoainetta kun pesen. Ja se että en ole ottanut montaa permanenttia päällekkäin.

Permanentti on vaan niin helppo. Senku kastelee pään ja vähän pöyhii muotovaahtoa sekaan. ALappa jollain kihartimella vääntämään pitkiin ja paksuihin hiuksiin jotain niin saa varata tuntitolkulla aikaa.[/QUOTE]

Kihara tosiaan vaatii sen kastelun aamulla, lisäks jotain tököttiä. Suora on helpompi, kampaa vaan ja se on siinä.
 
[QUOTE="vieras";26647413]Voisitko laittaa kuvaa sun hiuksista? :)
(Suttaa vaikka naama niin ei kukaan tunnista.)

Olen jo kahdelta kampaajalta kysynyt ja väittävät ettei saa sellaista löysempää kiharaa.[/QUOTE]

Mulla siis laitettu keskikokoisilla ja pienillä rullilla. Voihan sen kokeilla isoilla ja keskikokoisillakin..
Ei ollu koneella kuvaa kiharoista ja tällä hetkellä suorat (leikkasin ite tuossa pari kk sitten niin ei jääny enää kiharia) . Enkä googlellakaan äkkiseltään löytäny just sellasta. Aika monta kuvaa näytti olevan missä ei yhtään kerrostettu hiuksia.
 
[QUOTE="joo";26647421]Kihara tosiaan vaatii sen kastelun aamulla, lisäks jotain tököttiä. Suora on helpompi, kampaa vaan ja se on siinä.[/QUOTE]

Mulla ainakin suora menee niin päätämyöten ettei oo minkään näköinen. Eikä sitä saa laitettua yhtään mitenkään.
 
[QUOTE="a p";26647503]Mulla siis laitettu keskikokoisilla ja pienillä rullilla. Voihan sen kokeilla isoilla ja keskikokoisillakin..
Ei ollu koneella kuvaa kiharoista ja tällä hetkellä suorat (leikkasin ite tuossa pari kk sitten niin ei jääny enää kiharia) . Enkä googlellakaan äkkiseltään löytäny just sellasta. Aika monta kuvaa näytti olevan missä ei yhtään kerrostettu hiuksia.[/QUOTE]

sori väärä nimimerkki ku kirjotin toiseen ketjuun välissä.
 

Yhteistyössä