Kuka tietää kiharoista?
Olen kyllästynyt piikkisuoriin hiuksiin. Ikinä en ole permanenttia kokeillut, saako sillä vähän isompiakin kiharoita kuin pientä säkkärää? Tuntuu että kaikilla hiuksiinsa kiharat ottaneilla tutuilla on säkkäräkiharat. Meneekö hiukset siinä huonoon kuntoon? Jotain vaihtelua tarttis saada.
Olen kyllästynyt piikkisuoriin hiuksiin. Ikinä en ole permanenttia kokeillut, saako sillä vähän isompiakin kiharoita kuin pientä säkkärää? Tuntuu että kaikilla hiuksiinsa kiharat ottaneilla tutuilla on säkkäräkiharat. Meneekö hiukset siinä huonoon kuntoon? Jotain vaihtelua tarttis saada.