Pitkästä aikaa raskaana - mistä vaatteita?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Edellisestä raskaudesta jäi mieleen, että hyvännäköisiä äitiysvaatteita oli vaikea löytää ja samoissa vaatteissa tuli kuljettua. Nyt taas raskaana, H&Mstä löysin yhdet hyvät farkut, mutta mistä muualta löytyisi vaatetta vähän nuorekkaampaan makuun?

henkkamaukalta on suurin osa mun vaatteista, siellä hyvä valikoima ja sit stockalta oon ostanu... myös jotkut lastenvaateliikkeet myy äitiysvaatteita esim. nicky&nelly. lindex ja kaphall on vissiin poistanu valikoimistaan..

Olen alkuperäiseltä koolta 34, nykyistä kokoa voi vaan arvailla :D Ei oikein ne Henkan paidatkaan sykähdyttäneet, samoin ei Lindexit, Kappahlit yms. normaalitilassakaan...onko valikoima tosiaan näin ankea? Ei edes nettikauppoja tai mitään? Tässäpä olisi hyvä liikeidea jollekin.

kyllä netistäkin löytyy... googleta äitiysvaatteet.. on vaan melko paljon kalliimpia!! mama liciousilla on ihan kivoja vaatteita, niitä siis oon ostanu stockalta ja nanoukista tampereelta...

netistä löytyy kyllä paljon erilaisia liikkeitä, tosin monet myyvät niitä samoja merkkejä. Mutta kannattaa ehdottomasti netistä tilata, jos raha riittää. Ja onhan osa niistä ihan kohtuuhintaisiakin. itse esim. ostin alesta, niin eipä tuntunut kukkarollekaan niin pahalta :)

Yhteistyössä