pitkät vikat viikot

huoh.......... :x Kuinka aika voi mennä näin hitaasti............. viikko 37 alkaa huomenna ja minuutit senkun hidastuu :| ....... Sokeridieetti kyrsii ja yöt on levottomat ja mitään ei taivu tekeen......... Onneksi on toi 6 vuotias jonka kans on puuhaa muuten olis vielä pidempää....... joo,tää kuuluukin olla näin ja nyt pitää levätä ja kerätä voimia....... :xmas:

pelottaa vaik toinen on tulossa.Kun eka oli sektio ja tää ei kait ole.ei ainakaan vielä viitteitä kun ei tullut hepatoosi ja vauva ite kääntyi oikeinpäin jne..... :whistle: Nyt vaan toivon et tulis jo vaik viikolla 38 kun oli jo viikolla 36 3400g "iso"
Ja haluaisi jo liikkeelle eri tavalla jne. vaik vauva-arki onki aika rankkaa =) ja sit ei tarvis laskeskella näit syömisiä :ashamed:

Yritän tässä lohdutella teitä jos vähän helpottas oloa... Minä kun odotan kolmosia nyt viikoilla 29+3, eli minullakin viimeset viikot häämöttää kun syntyvät (huom) yleensä viikoilla 31-33, joten siis arvatkaa millanen olo mulla on :LOL: (yhtään siis teidän odotustanne väheksymättä :wave: :hug: )
Voin sanoa että vaivat kolminkertaset verrattuna esikoisen odotukseen... Odottajan aika on tosi pitkä :kieh: Ja jännitys millon syntyvät.

Jeps meneehän nää hitaasti varsinkin kun yliajalla ollaan jo =)

Pikku Myyn äiti tripla tsempit sulle!!! :hug:

Täällä taas kärvistellään ja terveisiä muuten synnäriltä. Olen nyt tarkkilussa ja käynnistys lähenee, vaikka toivossa elän että lähtis ihan luomuna syntymään. Tänään menikin koko päivä sairaalassa piuhoissa ja piikiteltävänä. Huomenna neuvola, jos paineet suht ok niin vasta pe sairaalaan takas ja sitten mietitään joko käynnistetään vai pääsenkö vielä viikonlopuksi kotiin. Nyt on alamaha ihan tulessa, mutta ei ihme kahden sisätutkimuksen jälkeen. Kaveri on nyt n. 3,5 kg. Että jokohan jo alkaisi jotain pian tapahtumaan. Tänään en kyllä olisi jäänyt sairaalan kun oli muka kaikkea tekemistä.... tytön tarhasta hakua, muskaria, kaupassa käyntiä.... niinkuin isukki ei osaisi noita asoita hoitaa :snotty:

viivin ja kaveri 40+5

Yhteistyössä