No just Ei kyllä mun mielestä.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
En mie kiusaa. Tuli vaan mieleen tuosta kuvasta Mauno.Alkuperäinen kirjoittaja ei saa kiusata:No just Ei kyllä mun mielestä.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Kuinka moni nainen haluaa että nimitellään Mauno Ahoseksi? ton takia en omia kuviani tänne varmasti laita.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:En mie kiusaa. Tuli vaan mieleen tuosta kuvasta Mauno.Alkuperäinen kirjoittaja ei saa kiusata:No just Ei kyllä mun mielestä.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Mulle tuli vasta kun tän kuvan näin...Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Voi herranjestas. Sori sörhis, jos loukkaannuit. En pahalla, tuli vaan toi nyt mieleen, varmaan tukan ja lasien takia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuinka moni nainen haluaa että nimitellään Mauno Ahoseksi? ton takia en omia kuviani tänne varmasti laita.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:En mie kiusaa. Tuli vaan mieleen tuosta kuvasta Mauno.Alkuperäinen kirjoittaja ei saa kiusata:No just Ei kyllä mun mielestä.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
nätti tyttö ootAlkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Aina vaan profiilissa sama kuva :ashamed:
en mä kyllä pallia nähny....punapaitanen nainen se siinä punaisessa paidassaAlkuperäinen kirjoittaja Kirspe:http://irc-galleria.net/view.php?nick=Kirspe&image_id=101155668 Toi punapaitainen pallinaama
Onkohan vika sit mun silmissä???Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:en mä kyllä pallia nähny....punapaitanen nainen se siinä punaisessa paidassaAlkuperäinen kirjoittaja Kirspe:http://irc-galleria.net/view.php?nick=Kirspe&image_id=101155668 Toi punapaitainen pallinaama
Onkohan vika sit mun silmissä???Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:en mä kyllä pallia nähny....punapaitanen nainen se siinä punaisessa paidassa
Varmasti....[/quote]Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Onkohan vika sit mun silmissä???Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:en mä kyllä pallia nähny....punapaitanen nainen se siinä punaisessa paidassa
Mutta sinä olet tosi kaunis!![/quote]Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:Varmasti....Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Onkohan vika sit mun silmissä???Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:en mä kyllä pallia nähny....punapaitanen nainen se siinä punaisessa paidassa
LaitaAlkuperäinen kirjoittaja Bonaire:pitäskö laittaa?vaikkakin viimeks sanoin,että kerta riitti B)