Pitkään jatkunut jälkivuoto

Pakko tulla kertomaan tännekin kun alkaa jo huolestuttaa..
Sain keskenmenon (rvk 10) joka tuli spontaanisti ulos ilman lääkkeitä eikä kaavintaa tehty. Nyt jälkivuoto jatkuu jo viidettä viikkoa ja tähän jatkuvaan vuotamiseen alkaa pikkuhiljaa palaa hermot. Vuoto on ajoittain runsasta, mutta enimmäkseen melko vähäistä. Kipuja tai muita tulehdukseen viittaavia oireita ei ole. Lääkäri määräsi tänään labroja joiden tulokset tulevan myöhemmin.
Ultrassa viikko km:n jälkeen näkyi vielä vähän raskausmateriaalia kohdussa, mutta ei sen kai näin kauaa pitäisi vuotaa.

Onko muilla ollut tällaisia pitkittyneitä jälkivuotoja? Onko niitä tutkittu tai onko jouduttu tekemään kaavinta myöhemmin? Olisi kiva kuulla kohtalotovereista.

Moi,

Enpä tiedä onko tästä hyötyä, mutta kerron kumminkin.
Mulla oli tuulimunaraskaus vuosi sitten, joka havaittiin vasta
vkolla 12 ja sain lääkkeellisen keskeytyksen. Mulla vuotoja tuli ensin 2 vkoa,
sitten jatkui epämääräinen vuoto (ei säännöllinen) kuukausia. Kunnes huomattiin, että
siellähän on vielä jotain. Lopulta syksyllä mut kaavittiin ja sitten vasta homma oli selvä.

Summa summarum: tärkeintä, että sulla ei ole tulehdusta ja että tilannetta seurataan. Ymmärrettävää toki, että alkaa huolestuttaa ja kyllästyttää tuo vuotaminen. Toivotaan, että kohtusi olisi pian puhdistunut ja vuodot loppuisivat. Kaavinta ei kuitenkaan ollut minun mielestä paha juttu lopulta.
Voimia!

Mäkään en ole mikään lääkäri, mut mulle itselle lääkäri sanoi silloin, et muiden kuin kaavinnan jälkeen vuotoa voi hyvin olettaa tulevan ainakin kuukauden...

Mut mun oma kokemus vastaa tuota ylempää Adeliinin kokemusta, et niin kauan kunnes kohtu on tyhjä, vuoto ei lakkaa. :)

Mulla oli keskenmeno reilu seitsemän viikkoa sitten ja vasta viime viikolla loppui kokonaan (tosin vielä senkin jälkeen tuli pari "yksittäistä" tuhruvuotoa) eli kesti noin kuusi viikkoa. Viiden viikon maissa oli jälkitarkastus ja labrakokeet. Kun noissa labrakokeissa ei näkynyt mitään ihmeitä, niin lääkäri sanoi että vielä kaksi viikkoa seurataan, jos vuoto ei lopu niin sitten kaavintaan. Onneksi loppui tuo vuoto, mutta kyllä muakin alkoi ahdistamaan, kun se vaan jatkui ja jatkui. Voimia sulle :hug: ja toivotaan että vuoto nyt loppuu eikä olisi tulehduksia :flower:

Mulla jälkivuoto kesti sitten 32 päivää. Lääkärissä kävin, todettiin ettei tulehdusta ole ja labratkin oli ihan ok, tosin hemoglobiini oli laskenut melkoisesti vuodon takia. Ei tuo 32 päivää nyt loppujen lopuksi mitenkään pitkältä ajalta kuulosta, mutta kyllä se silloin vuotaessa tuntui ihan loputtomalta.

Jaksamisia sirivilille, toivottavasti tilanne on nyt jo parempi :hug:

Talvellla oli todettiin uä:ssä keskenmeno viikolla 10. Lääkkeellinen tyhjennys ja vuotoa n. 4vk, kunnes eräänä yönä vuoto oli todella rajua ( runsasta vuotoa, isoja hyytymiä ym. ). Gyn.polille aamusta ja kaavintaan kun oli jäänyt istukkakudosta. No eipä mitään, taas n. 3 viikon ajan vuotoa, kunnes olin taas yhteydessä gyn.poliin, jossa todettiin, että kappas vaan, edelleenkin istukkaa on jäljellä elikkäs toinen kaavinta tähystyksessä ja sieltä oli sitten löytynyt jo kuolioista kudosta. Sitten vielä kuuria päälle kun kerkesi tulla jo tulehdustakin. Lri meinasi, että voipi olla hedelmällisyyteen jatkossa vaikutusta kun tämmönen homma oli. Joskus menee vähän pidemmän kaavan mukaan tämä... :|

Yhteistyössä