Pitkä taival parisuhteessa

Hei!!
Perhe muuttaa muotoaan, vaan parisuhde säilyy!
Vai säilyykö?
Osuuko palstalle äiti-ihmisiä,
joiden parisuhde on kestänyt vuodesta toiseen?

Meillä avioliitto tuli täysi-ikään ja omissa ympyröissä (tuttavapiirissä) se on niin harvinaista, että olisi mukava löytää kanssasisaria,
joiden kanssa puida näitä elämän kiemuroita.

Ystävien erot kun ovat tehneet rakoja ystävyyssuhteisiinkin.
Ollaanko sitä ystäviä vai exän ystäviä??

No juu.

Pohdituttaako tämä jotakuta muuta?

Itse olen nelikymppinen äitykkä.
Tässä iässä lapsetkin on ehtineet vaippa-iän jo ohittaa.
Lähinnä murrosikäisten kiemuroita seurataan ja ihmetellään.

Niistä ja monista muistakin ihmiseloa askarruttavista asioista olisi mukavaa kirjoitella ihan oikeita kirjeitä. Toki mailejakin, mutta etanaposti se on se, joka päivän piristää!!

Kaikki kiinnostuneet ilmoittautukaa!

odotellen äiti Etelä-Suomesta

samassa veneessä
Täältä löytyy ainakin 1 kuvailemasi tapaus! Avioliitto tuli jokunen aika sitten täysi-ikään ja lapsetkin ovat jo aika isoja. Monet tuttavista ovat eronneet ja me vaan porskutetaan yhdessä vuodesta toiseen. Näissä riittääkin pohtimista, joten kirjoita ihmeessä tänne päin, pian!

kuutamolilja1@suomi24.fi

Ilenna

Hei!!
Saman ukkokullan kanssa täälläkin elämää vietetään.
Lasten kasvatusta "harrastan" monipuolisesti; murrosikäisten myllerryksiä ja leikki-ikäisyyskin on käsin kosketeltavaa päivittäin.
Omaa aikaakin voi jo hieman suunnitella - se on mukavaa!
Kirjeenvaihto kiinnostaa; ollut yksi harrastus omasta lapsuudesta saakka!
Maileja odottaen
ilenna64@suomi24.fi

2005-äiti
Hyvää uutta vuotta vaan!
Naimisissa ollaan vielä tänäkin vuonna,
vaikka kunnon matsi taas eilen olikin!
:'( .
No, ehkä tästä vuodeta tulee parempi, mulla on vaan itselläkin hermot kireellä, kun laskettu aika oli jo - eikä tästä beibestä tullut edes vuoden eka.
Täällä tallaan valtavan vatsani kanssa.
\|O
Maili piristäis...

Rrrockmom-27
Täällä äiti-ihminen, joka on taapertanut saman ihmisen kera läpi tuulien ja tuiskujen kuin myös aurinkoisten päivienkin läpi jo vuodesta 1990. Avioliitto on vasta vajaat 6v tuore, mutta yhteistä elämäntaivallusta löytyy sitten jo tuon -90 vuoden jälkeen kohta 15v... HUI!
Lapsia on syntynyt kaksi kpl, tyttöjä molemmat, lisää toiveissa sitten aikanaan taas...
Mutta ottakaapas yhteyttä jos innostusta juttelemaan...
Rrrockmom@muusikko.net
tai
Niinukka@hotmail.com (myös mese on sama)

Täällä olisi kanssa yksi nainen vailla kirjeystävää tai maili-kamua. Asun avoliitossa ja mieheni kanssa on yhteistä taivalta jo 14 vuotta.. Ikää siis 30..lapsia ei vielä ..inkeri74@dnainternet.net

nelikymppine äiti

Kai sullakin ikää on jo lähes näissä mun lukemissa, jos olette olleet naimisissa 18-vuotta.

Olis mukava löytää kirjeenvaihdosta kiinnostuneita "vähän" vanhempia äiti-ihmisiä. Mä en kyllä tunne olevani yhtään vanha, mut se pitää paikkaansa, että viisaampi
=kokemukset on opettaneet!

Siis lapsia löytyy useampi kappale ja avioliittoa myös PITKÄ TAIVAL!

Haluaako joku kirjoitella kanssani?
Laita mailiosoitteesi, niin vastaan sinne!

käymme yhdessä ai
Täällä yksi pitkän avioliiton omaava. Tuntuu välillä, että olemme poikkeus nelikymppisissä. Lapsiakin on ja kokemusta runsaasti koko elämästä.

Kirjoittele, olen normaali ihminen, jalat maassa ja pää pilvissä.

pippurisekoitus@luukku.com

jonsu
Mulle vois ja kirjotelle ikää kertynyt nelkein 40v saman miehen kanssa oltu n.18v. Lapsia on kolme kipalett tytöt 16v ja 15v sekä iltatähti poika 10kk :attn: :attn: piristäkää minua ja viestitelkää jonsu69@suomi24.fi :hug: :flower:

pii-paa-puu
hei!
en tykkää kirjeistä, mutta mailiseuraa musta saa.
Kirjeitä on liian hidasta ja kallista laittaa, mutta jos sä Ansku tykkäät koneen kautta tutustua, niin ilmoitte.

Naimisissa on oltu 16vuotta ja lapsia kohta neljä.
Lahden suunnalla asustetaan ja äitiyslomaa odotetaan.
Kiva olis uusia tuttavuuksia löytää, kun tämä laajakaistakin hankittiin.

Mari

Yhteistyössä