Pitkä odotus

  • Viestiketjun aloittaja Johjuh
  • Ensimmäinen viesti
Johjuh
Olin pukeutunut lyhyehköön oliivin vihreään kesämekkoon ja mataliin sandaaleihin. Sillä sellaisista naisista sinä pidit. Matalakorkoisista ja tavallisista, naapurintyötöistä, sellaisista, jotka eivät liikaa koreilleet. Punainen kiharapilveni laskeutui olkapäille ja kesän ensimmäiset pisamat koristivat kasvojani somasti. Tumman vihreitä silmiäni kehystivät tummat ripset ja luonnollisen kauniit kulmat. Huuliini sipaisin hieman vaaleanpunaista kiiltoa. Uusi pitsinen pienenpieni alusasusetti alimmaisena tunsin itseni jumalattareksi. Voi miten hauskaa minulla oli ollut tuota settiä ostaessani. Myyjätär oli tunkenut kanssani koppiin ja ihailevin katsein kehunut runsasta poveani ja täyteläistä takamustani. Taitavin käsin hän asetteli runsaat rintani liivien kuppeihin ja nosti housujen vyötärön riittävän korkealle, jotta kapea takaosa paljasti kauniit pakarani. Merkitsevällä katseella hän vielä mittaili vartaloani ja nyökytteli hyväksyvästi. Hänen avustuksellaan olin löytänyt täydellisen setin, joka oli läpikuultavan materiaalinsa ja niukkuutensa myötä hieman tuhma, mutta hyvin kaunis. ”Onnekas se mies, joka saa riisua nämä yltäsi”, hän vielä kuiskasi minulle maksaessani ostoksiani kassalla.

Liivien pitsisomisteet hyväilivät nännejäni ja pikkuhousujen haarakiila hieroi häpyäni astellessani määrätietoisesti Pariisin katuja. Olin Pariisissa työmatkalla, mutta seuraava tapaaminen ei liittynyt työhöni mitenkään. Olimme tavanneet Juhanin kanssa ensimmäisen kerran yliopisto-opintojen aikaan opiskellessamme samalla campuksella Yhdysvalloissa. Ystävystyimme saman tien. Vaikka välillämme kipinöi, molempien sitoumusten ja hyvin erilaisten tulevaisuuden suunnitelmien vuoksi, meillä ei koskaan ollut mahdollisuutta antautua halullemme. Emme halunneet pilata harvinaislaatuista ystävyyttä seikkailulla, jolla ei ollut tulevaisuutta. Tai Juhani ei halunnut, minä olisin myynyt vaikka mummoni, jos hän vain olisi suudellut minua siinä kotiovellani yhden pitkäksi venyneen ravintolaillan jälkeen. Mutta sitä hän ei tehnyt. Ja nyt tuo Juhanin kosketuksen kaipuu oli piinannut minua jo 20 vuotta. Olimme tavanneet satunnaisesti muutamia kertoja nuoruusvuosien jälkeen ja samat perhoset pyörivät vatsassani joka kerta. Samat salamat lävistivät vartaloni katsoessamme toisiamme silmiin ja halatessamme, mutta joka kerta olin liian ujo näyttämään todellisia tunteitani hänelle. Jokainen tapaamisemme sai minut pois tolaltani pitkäksi aikaa, niin voimakas lataus välillämme oli.

Olimme sopineet tapaamisen hotellini lähellä sijaitsevaan bistroon. Ja siellä hän jo seisoikin, kädet taskussa, pitkänä ja komeana. Nähdessään minut hän levitti kätensä ja aurinko valaisi hänen kasvonsa. ”Miten ihana nähdä sinua Johanna”, hän sopersi hiuksiini halatessaan minua kovaa ja pitkään. ”Samoin”, sain vaivoin vastattua tuijottaessani lumoutuneina syvälle tuttuihin jäänsinisiin silmiin. Istuuduimme nurkkapöytään suojaan muiden katseilta. Halusimme olla rauhassa, keskittyä vain toisiimme. Aika lensi kuin siivillä. Keskustelimme toisiimme uppoutuen monta tuntia. Mietimme, miten upea yhteytemme oli. Vuosienkin päästä saatoimme aina aloittaa siitä mihin viimeksi jäimme. Näytit puhelimestasi minulle kauniita maisemia, joihin olit matkoillasi törmännyt. Laskin käteni reidellesi kumartuessani lähemmäs sinua nähdäkseni kuvat paremmin. Huomasin, miten säpsähdit, ja katseemme viipyivät toisissamme niin pitkään, että ehdimme nähdä halun toistemme silmissä. Hipaisin lihaksikasta käsivarttasi nauraessani vitsillesi ja sähköisku lävisti vartaloni kosketuksestamme. Hiljennyimme ja vain tuijotimme toisiamme. Tunnelma oli käsin kosketeltavan tihentynyt. Tunsin, miten nännini kovettuivat kiihotuksesta, häpyni tuntui turvonneelta pitsihousujani vasten. ”Olisit voinut suudella minua silloin”, sanoin pehmeällä äänellä. ”Jos jotain, niin sitä olen katunut kaikki nämä vuodet”, vastasit ja käänsit katseesi. ”Olen ehkä jopa vihainen, että laitoit minut kaipaamaan itseäsi kaikki nämä vuodet.” ”Mukava kuulla, että olen aina sinun mielessäsi”, kiusoittelet minua noustessasi ylös. Otat kädestäni kiinni ja vedät minut seisomaan. Kiedot kätesi harteilleni ja ohjaat minut ulos. Kävelemme hotellilleni toisiimme nojautuen. Hotellin edessä halaamme pitkään. Otat kasvoni käsiesi väliin ja vihdoin suutelet minua pitkään. Huulesi painautuvat avonaiselle suulleni. Kielesi koskettelee omaani. Voi luoja, tätä minä olen odottanut. Maailma pyörii ympärilläni, tuntuu, että jalkani pettävät alta. Vastaan suudelmaasi ahnaasti. Kätesi hyväilevät niskaani, tunnen kiihottuvani. ”Otatko minut sisään?”, kuiskaat korvaani käheällä äänellä. ”Otan”, vastaan, sanan kaikessa merkityksessä ajattelen ja hapuilen avainkorttia laukustani.

Suutelemme odottaessamme hissiä. Vanhempi pariskunta katsoo meitä paheksuen tullessaan samaan hissiin kanssamme. Seisot takanani, kätesi omistavasti ympärilläni. Tunnen kovettuneen etumuksesi painautuvan pakaroitani vasten. Tavoitan katseesi peilistä ja huomaan miten katseesi valuu rintoihini. Kauhukseni huomaan, miten kovettuneet nännin nöpöttävät pitkinä kevyen kesämekon kankaan läpi. Yritän peitellä rintamustani, mutta painat käteni alas ja selvästi nautit näkemästäsi. Tilanne kiihottaa minua kovasti ja pelkään valuvani kiimanesteitä hissin lattialle, niin märältä alapääni tuntuu. Viimein hissi tulee kerrokseeni. Turvonneet häpyhuuleni hinkkaavat toisiaan kävellessämme huoneeseeni. Pikkuhousujeni pitsinen etumus hieroo turvonnutta klitoristani. Voi miten monet kerrat olenkaan sauvani kanssa haaveillut sinusta. Käännät minut itseäsi vasten, seisomme vastakkain ja tuijotamme toisiamme, emme puhu mitään, mutta alamme riisua vaatteitamme. Paljastat lihaksikkaan ylävartalosi minulle, haluaisin koskettaa sinua, mutta estät minut hellästi. Riisutaan ensin, komennat minua. Riisun mekkoni ja sandaalit, sinä riisut myös housusi ja boksereidesi alta paljastuu suonikas, paksu täydessä miehuudessaan sojottava kaunein koskaan näkemäni kalu. Alan riisua alusasuani, mutta vedätkin minut lähellesi. ”Anna olla ne päällä, näytät todella seksikkäältä niissä.” Käännät selkäni rintaasi vasten ja katselet minua seinän suuren peilin kautta. Kova kalusi painautuu pakaroideni väliin. Suutelet niskaani ja kätesi hyväilevät vatsaani siirtyen hitaasti rinnoilleni. Siirrät rintaliivien kupit rintojeni alle ja ryntäitäni. Otat kovettuneet nännit sormiesi väliin ja pyörittelet niitä puristellen hellästi. Intensiivinen katseesi tuijottaa minua koko ajan peilin kautta. Voihkin jo tuhansien mikro-orgasmien vallassa, niin taitavasti käsittelet rintojani. Sitten kätesi siirtyvät alemmas. Hyväilet pakaroitani ja yritän kääntyä sinua kohti, mutta puristat kädelläsi minua pysymään paikoillaan selkä edelleen sinua vasten. Ujutat kätesi pikkuhousuihini. Kiusoitellen sormesi hyväilevät karvoitustani. Liuutat sormiasi häpyhuulien ympärillä, mutta varot koskemasta klitorikseeni. ”Täällähän on aika märkää”, toteat. Vedät kätesi pois housuistani ja annat minun nuolla omat mehuni sormistasi. Katselet peilin kautta miten ahnaasti imen kiimanesteitä sormistasi. ”Olet tainnut odottaa tätä?” kuiskaat ja työnnät kätesi takaisin housuihini. Sormesi solahtaa syvälle pilluuni, sitten kaksi sormea, toisen käden nipistellessä nännejäni. ”Runkkaa mua sun sormilla, rakas, runkkaa niin, että multa tulee.” Käännän päätäni ja suutelet minua. Kielemme lipovat toisiaan, sormesi puristelevat nännejäni, ja toisen käden sormesi takovat pillussani, saan ensimmäisen orgasmini. Näen tähtiä salamoiden kimpoillessa ympäri vartaloani. Tuntuu, kuin jalkani olisivat makaronia. Talutat minut sängylle makaamaan. ”Noin, sä oot tosi kaunis, kun sulta tulee”, sanot ja tule viereeni makaamaan.

Silittelet käsivarttani hellästi, oloni on raukea. Tätä olen odottanut, mutta tämä ei vielä riitä, haluan tuon kauniin kalun täyttävän minut. Nousen nelinkontin sängylle ja otan kalusi käsieni väliin. Puristelen sitä hellästi. Esinahka liukuu edestakaisin. Tutkiskelen kiveksiäsi suullani, suutelen niitä. Nappaan kalun pään huulieni väliin ja imen sitä. Pyörittelen terskaa kielelläni ja annan kalun välillä valua syvälle kurkkuuni. Tunnen, miten samaan aikaan riisut alushousujani ja vedät minut päällesi. Tunnen kielesi tutkivan alapäätäni jatkaessani omaa käsittelyäni sauvasi kanssa. Lähestyn uutta huippua ja huomaan sinunkin hengityksesi tihentyvän, joten irtaannumme toisistamme. Makoilemme kyljellämme sängyllä ja katselemme toisiamme, aika pysähtyy, korvissani soi sinfonia, uskon, että sinäkin kuulet saman. Tämä tuntuu niin oikealta ja luonnollisesta, ihan kuin meidät olisi määrätty yhdistymään jo aikojen alussa. Käännät minut selälleni ja kiipeät päälleni. Katsot minua syvälle silmiin asetellessasi samalla kalua pilluni huulille. Kiusoittelet minua hieromalla häpyäni kauttaaltaan liukkaalla sauvallasi, työntämättä sitä kuitenkaan sisääni. Kun vihdoin tunnen kalusi täyttävän jokaisen sopukkani en voi enää hillitä itseäni, vaan kehostani purkautuu valtava orgasmi kaikkien vuosien patoutumien ja odotuksen saattelemana, vapisen kauttaaltani ja huuliltani purkautuu vaimeita voihkaisuja. Katsot minua lumoutuneena ja odotat. Annat minun nauttia hekuman loppuun asti ja työnnät sitten vielä muutaman rajun työnnön pohjaan asti ja tunnen, miten purkaudut sisääni. Kuuma neste tursuaa sisälleni täyttäen jokaisen sopukkani nesteelläsi. Painaudut minuun ja puristat minut itseäsi vasten. ”Kiitos”, kuiskaan korvaasi. Pyyhit kiehkurat kasvoiltani, katsot minua lempeästi silmiin ja suutelet huuliani hellästi. ”Vihdoin”, vastaat. Vastaisuudessa taidamme tavata useammin.
 

Yhteistyössä