Pitkä litania huippu-urheilijoista, jotka ”yllättäen” kuolivat sydänkohtauksiin koronarokotusten alkamisen jälkeen!

  • Viestiketjun aloittaja Ulla tus
  • Ensimmäinen viesti
Nämä ovat ihan hirveitä tapauksia. :(

Tämä oli ensimmäinen kamala tapaus jonka minä jouduin todistamaan:
(Tanskalainen futari Christian Eriksen)

Palstalla on pistetty nämä kaikki sydänpysähdykset ja kuolemat yms. hormoonien/huumeiden piikkiin, minä en tuollaisia väitteitä purematta niele, en.

Rehellisyyden nimissä olen ollut laiska - en ole seurannut uutisointia ajalta ennen koronaa koskien esim. urheilijoiden kuolemia.

Jos joku viitsii linkata niin olisin kiitollinen tilastoista, joista ilmenee että sydänpysähdyksissä/kuolemissa ei ole tapahtunut muutosta.
 
vierailija
Nämä ovat ihan hirveitä tapauksia.

Tämä oli ensimmäinen kamala tapaus jonka minä jouduin todistamaan:
(Tanskalainen futari Christian Eriksen)

Palstalla on pistetty nämä kaikki sydänpysähdykset ja kuolemat yms. hormoonien/huumeiden piikkiin, minä en tuollaisia väitteitä purematta niele, en.

Rehellisyyden nimissä olen ollut laiska - en ole seurannut uutisointia ajalta ennen koronaa koskien esim. urheilijoiden kuolemia.

Jos joku viitsii linkata niin olisin kiitollinen tilastoista, joista ilmenee että sydänpysähdyksissä/kuolemissa ei ole tapahtunut muutosta.
Näin äsken kamalan videon kun 16 vuotias rokotettu poika kaatuu kuolleena naamalleen liikuntahallissa. Se on Telegramissa niin sitä ei pysty liittämään tänne
 
  • Surullinen
Reactions: Lispetti
Näin äsken kamalan videon kun 16 vuotias rokotettu poika kaatuu kuolleena naamalleen liikuntahallissa. Se on Telegramissa niin sitä ei pysty liittämään tänne
Ihan kamalaa!!!:(
Näistä saa lukea nyt melko paljon tai ainakin sellaisen vaikutelman saa, että näitä olisi enemmän kuin aiemmin, vaikka en ole spesifisti seurannut näitä urheilijoiden ja urheilevien ihmisten sairaskohtauksia/kuolemia.
 
vierailija
vierailija
Mistä tietää, ettei pyörtynyt tai saanut allergista kohtausta?
Valkotakkiset hoitajat poistuivat paikalta ja poika jäi paikoilleen lattialle siihen asentoon mihin hän kaatui. Ihmettelen kyllä ettei kukaan etsinyt jotain peittävää, se oli niin järkyttävän näköistä

moni ikätoveri sai varmasti kamalat traumat näkemästään ja lukuisat aikuisetkin
 
vierailija
Niinhän suomessakin koululainen kuoli Move-testissä liikuntatunnilla!

Moni on saanut koronasta pahoja sydänoireita, ja lähtenyt sitten liian aikaisin urheilemaan :(

Meidän naapuri kuoli hiihtoladulle, kun oli toipumassa influenssasta, sai sydänkohtauksen.

Infektiot on sydämelle rasitus, ei sitä siinä turhan päiten olla väsyneitä. Pitäisi uskoa omaa kehoa, mitä se yrittää viestittää. Rokotuksienkin jälkeen on hyvä olla 2vk urheilematta, mutta tekeekö kukaan niin?!
 
vierailija
"vierailija, post: 33976220"]
Niinhän suomessakin koululainen kuoli Move-testissä liikuntatunnilla!

Moni on saanut koronasta pahoja sydänoireita, ja lähtenyt sitten liian aikaisin urheilemaan :(

Meidän naapuri kuoli hiihtoladulle, kun oli toipumassa influenssasta, sai sydänkohtauksen.

Infektiot on sydämelle rasitus, ei sitä siinä turhan päiten olla väsyneitä. Pitäisi uskoa omaa kehoa, mitä se yrittää viestittää. Rokotuksienkin jälkeen on hyvä olla 2vk urheilematta, mutta tekeekö kukaan niin?!
[/QUOTE]
Muistan. Opettajat on valjastettu muuhun kuin opettamiseen?
 
Alkaa sinuakin ahdistamaan tosiasiat, hyvä niin



Joku kuvasi katsomosta nuorten liikuntatuntia. Kyllä siinä heti aikuisia ryntäsi paikalle ja myöhemmin tuli kolme hoitajaa paikalle, mutta poika oli jo kuollut
Hoitajat poistuivat paikalta ja poika jäi paikalleen menehtyneenä. Ihmettelin kun ei kukaan laittanut mitään peittoa hänen päälleen. Ehkä videon jälkeen?
Järkytys oli varmasti hirvittävä ikävä kavereille ja aikuisillekin tietysti
Voi kamala!😢
 
vierailija
"vierailija, post: 33976220"]
Niinhän suomessakin koululainen kuoli Move-testissä liikuntatunnilla!

Moni on saanut koronasta pahoja sydänoireita, ja lähtenyt sitten liian aikaisin urheilemaan :(

Meidän naapuri kuoli hiihtoladulle, kun oli toipumassa influenssasta, sai sydänkohtauksen.

Infektiot on sydämelle rasitus, ei sitä siinä turhan päiten olla väsyneitä. Pitäisi uskoa omaa kehoa, mitä se yrittää viestittää. Rokotuksienkin jälkeen on hyvä olla 2vk urheilematta, mutta tekeekö kukaan niin?!
Muistan. Opettajat on valjastettu muuhun kuin opettamiseen?
[/QUOTE]
Eikö muut muista?
 

Yhteistyössä