Pitkä kierto ja clomit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pco äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pco äiti

Vieras
Jee menkat alkoi taas pitkästä aikaa ja hain apteekista gynen määräät clomit. Pitäs rueta popsii kp 5-9. Mites muut joilla ylipitkiä kiertoja on auttaneet? Lyhentynyt, ovulointi, raskautuminen jne? Kokemuksia. :)

Mulla oli kierrot jopa 82vrk. Vuosi yritettiin raskautta, sitten todettiin PCO ja sain clomit, raskaus alkoi ensimmäisestä clomi-kierrosta että hyvin ne tehosivat :heart:

Onnea matkaan teillekin :flower:

Mulla oli ihan satunnainen ja harva kierto, clomeilla kerkesin kolmet menkat saada ja 31-32 päivässä ilman tuhruvuotoja pysytteli tosi säännöllisenä kierto. Neljännet menkat ei sitten alkaneetkaan (onneksi siitä ihanasta syystä) ;)

Täällä yksi pitkäkiertolainen!!

Clomien avulla kierto lyheni, aloin ovuloimaan ja toisesta clomikierrosta tärppäsi, tuloksena ihana tyttö.

Kovasti onnea yritykseen, toivottavasti pääset pian kertomaan yhtä onnellista clomitarinaa :)

Kiitos vastanneille!

Pelkään et asetan liian suuret toiveet clomeille...Neljättä toivomme et siinä mielessä onnellisia ollaan et lapsia jo on. Kaksi tullut pelkillä teroilla (kumpikin on tutkittu ja mitään "vakavaa" ei kummastakaan löytynyt), kolmannessa apuna metformiini. Nyt oon metuja taas syönyt mut oireet (välivuodot, kivut ym) ei häviä. Sain sit avuksi clomit...

Onko niin et viimesen clomin jälkeen ovis tapahtuu noin 7-9 pvä päästä? Pitäs varmaan tilata iso satsi ovistikkuja :)

Pco minullaki. Clomit sai jonkinlaisen (heikon) oviksen aikaan vasta annostuksella 3 tabl/pvä, yhteensä olen käyttäny 7 kiertoa, joista 5 tuolla isolla annostuksella. Ei tulosta. Vyöhyketerapia toimi mulle paremmin, sit raskauduinki (meni kesken), 3kk hoidon jälkeen (11 hoitokertaa).

Siis kai olet ultraseurannassa????????? Vastuunsa tunteva lääkäri ultraa sinut hieman ennen ovulaatiota ja sen tienoolla ja asettaa yhdyntäkiellon, jos munasoluja on irtoamassa 2 tai enemmän.

Yhteistyössä