pitkä kierto ja aikainen ovulaatio

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ????
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
minulla myös kierto 32 päivää. tuossa toisessa ketjussa selitinkin miten on käynyt
seksiä oli kp4 kun oli vielä menkatkin päällä.
nyt olen ovista yrittänyt metsästää tuloksettaj aseksiäkin harrastettu torstaina siinä toivossa että tärppi kävisi. ovista vain ei näy ei kuulu.

naama täys hormonifinneja ja valkovuotoa riittää niin että housuja saa vaihtaa parikertaa päviässä kun läpi asti kastuu.

pohdin vain onkohan miten mahdollista että noin pitkällä kierrolla olisinkin raskautunut jo sillon aiemmin ja nämä näyt ja valkovuoto on raskauden oireita. tänään testi päiväpissasta oli kyllä nega.

sekin voi toki olla mahdollista. mua vain ihmetyttää tuo todella runsas valkovuoto ja nuo finnit. ylensä tulee vähän ennen menkkoja 1-2 isompaa finniä johonkin päin naamaa ja se on sit siinä. ei niitä koskaan tule näin että naama on täys pientä finniä poskia myöden. mulla on ylensä muutenkin tosi hyvä iho.
voi toki olla jotain muutakin..

Kierron pituus on yleensä suoraan riippuvainen ovulaation ajankohdasta. Eli jos ovis tulee ajoissa, kierto saattaa olla lyhyempi esim. ovis kp6 (mikä kuulostaa melkosen aikaiselta mutta tosiaan voihan ovuloida vaikka kuukautistenkin aikaan) -> kuukautiset alkaa 12-14päivää oviksesta eli kp18-20. Tämän valossa myös kuukautisten myöhästyminen johtuu joko myöhäisestä ovulaatiosta tai raskaudesta. Eli jos jollain on yleensä 32päivän kierto, ei ole todennäköistä, että raskautumiskierto olisi ollut niin pitkä (koska ovis siis kp6). Ottiko tästä ny mitään tolkkua, ei varmaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
pohdin vain onkohan miten mahdollista että noin pitkällä kierrolla olisinkin raskautunut jo sillon aiemmin ja nämä näyt ja valkovuoto on raskauden oireita. tänään testi päiväpissasta oli kyllä nega.

Jos ovis on ollut jo kp 4 tienoilla, ei voi kyseessä olla pitkä kierto, vaan nimenomaan todennäköisempää on että olet raskaana. Tai sitten tosiaan ovis on reippaasti myöhässä tai jäänyt kokonaan kierrosta pois. Ilman ovulaatiotahan ei kuukautisiakaan tule.

jos ovis ois ollut pk 8 tai 9 sillonhan vielä olisi siittiöäitäkin ollut elossa jos ne elää sen 1-5 päivää..
ä'h toivotonta hommaa tämä koko touhu. jotnekin tulee niin turhautunut olokin jo. joka kuukausi sama homma:(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
jos ovis ois ollut pk 8 tai 9 sillonhan vielä olisi siittiöäitäkin ollut elossa jos ne elää sen 1-5 päivää..
ä'h toivotonta hommaa tämä koko touhu. jotnekin tulee niin turhautunut olokin jo. joka kuukausi sama homma:(

Join the club :laugh: :laugh: Ei vaan, toivotaan että saat tilanteeseen selon!

ja vielä siis ei menkkojen edes pitäisi alkaa vasta 13 päivän päästä olisi menkojen määrä tulla. nyt ovista siiss olen yrittänyt löytää kun yelnsä tulee aina näihin aikoihin.

sitäkin mietin että menikö se ovis tässä kierrossa huomaamattani ilman kipuja ja mitään mutta ei mulla kyllä koskaan oviksen jälkeen näinpaljon valkovuotoakaan tule.

nyt rupesi toden teolla jänskättämään jos tärppi onkin jo käynyt:) no ei nyt vielä kuitenkaan saa innostua. olishan se hienoa jos vuoden yrittämisen jälkeen tässä näin olisi käynyt:)