pitiköhän lähtee päivystykseen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamipöö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mamipöö

Jäsen
23.06.2007
531
0
16
lapsella (reilu 1v) menossa nyt toinen melko peräkkäinen antibioottikuuri korvatulehdukseen. alkaa olla nyt tuo kuuri lopuillaan. on heräillyt tänään nukkumaan mentyään tunnin välein aivan hysteeriseen huutoon, puoltoista tuntia sitten annoin 150mg edestä suppoja, ei vaikutusta, kun huusi äsken taas.. ja kuumakin on.. kuumetta en oo vielä mitannu, kun neiti raivostuu siitä entisestään. voiko se tulehtunut korva jotenkin puhjeta vai mikä helkkari sillä on?? haroo ja repii sitä kipeetä korvaa..

vittu kun on taas niin avuton olo, alan kohta iteki itkee :'( . nyt minä sen miehen tähän vierelleni tarttisin.. :'(

Mutta toisaalta jos kuuri on jo loppumassa ei pitäisi olla noin kipeä enää.
jos ei pahemmaks muutu voit varmaan olla iha rauhas. tai mä olisin, mutta jos yleistila heikkenee ni veisin päivystykseen.

Mä kyllä käyttäisin päivystyksessä, varsinkin kun jos tuo kuumelääke ei ole yhtään alentanut kuumetta. Kokeile eka kuume ja soita sitten ainakin sinne päivystykseen ensin ja kysy neuvoa sieltä. Paljon syliä ja hellyyttä pienelle! :hug:

ei oo ku nuita suppoja.. ja tuolle vieraalle sen verran, että ei tod. ole eka kerta kun sairasta lasta hoidan, nuin isoo hätää ei kyllä tuolla typyllä oo vielä tähän mennessä ollu.. mut jospa se siitä.. meinaa vaan hätä tulla itellekin, kun toisella on niin paha olla.. :/

Eikös noi antibiootit pitäis aika nopeasti helpottaa sitä korvakipua? Jos teillä on kuuri kohta jo lopuillaankin :o Soita sinne päivystykseen ja kysy mitä sun kannattaisi tehdä. Meillä ainakin on ollu ihan mukavia ihmisiä yöpäivystyksessä keskussairaalassa, ovat neuvoneet puhelimessa ja sanoneet että jos kovin huolestuttaa niin voi mennä näytille sinne vaikka heti..
Varmaan on tuskanen olo pienellä jos se kuume on lähteny laskemaan nyt kun oot antanu särkkistä, ja pientä hikoiluttaa.

Uusimmat

Yhteistyössä