Pitikö/pitääkö päätöksesi siitä, kuinka monta lasta haluat?

  • Viestiketjun aloittaja lapsilukukysely
  • Ensimmäinen viesti
lapsilukukysely
Minä haaveilin ja melkeinpä jo päätin, että monta lasta haluan, ainakin viisi! Mutta sitten kun ensimmäinen tuli niin olin melko varma, että tämä yksi riittää meille. Nyt olen alkanut miettimään tarkemmin, että pitäiskö leikkikaveri vielä "tehdä"... mutta siihen saa jäädä! Nyt kun tietää mitä tämä on, niin en enää haaveile suurpeheestä!

Ystäväni taas vannoi, ettei koskaan halua lapsia. Mutta kuitenkin sitten halusikin :)

Niin se mieli muuttuu...
 
Kyy
Mulla ei oo koskaan ollu mitään tiettyä lapsilukua, oon pikemminkin ajatellu, että tulee niin monta kun tulee, naimisiin mentyä voin jättää ehkäisyn kokonaan.
Tää mielipide on muuttunu, en oo ehkä kokonaan jättäny ehkäsyä, sillä meillä mennään ns. varmoilla päivillä, kun muut ehkäsyt ei sovi.

Niin ja nyt, kahden lapsen jälkeen tuntuu "ettei enempää", mutta jos joku ilmoittaisi tulostaan, saisi myös tulla. :D
 
Viblsp
Teininä en halunnut yhtään.

Eka kun syntyi, sai luvan jäädä siihen.

Toka kun syntyi, oli ehdottomasti lapsiluku täynnä.

Nyt neljä ja saa ihan oikeasti riittää kyllä jo. :D
 
En oikeastaan koskaan ajatellut, että montako haluisin. Meillä meni kolme vuotta yrittäessä ja silloin mietin, että kunhan edes yhden saisi. Tulikin kaksi kerralla ja sitten ajattelin, että ei koskaan enää lisää, mutta vielä yksi "tehtiin" lisää ja kyllä tämä nyt on tässä. Kolme riittää meille :)
 
Ei pidä, minä halusin kaksi, kun kolmatta odotin mies halusi jo viisi. Viides on tulossa :whistle: Mutta mulle se vauvakuume on kyllä aina iskenyt kun mies on vihjannutkaan siihen suuntaan että yksi vielä meidän perheeseen mahtuisi :D
 
vieras
yhdessä miehen kanssa aikoinaan puhuttiin että jos 4 lasta saataisiin... no kolme meillä on eikä enempää enää tule. tämäkin on puhuttu yhdessä miehen kanssa:) seuraavat lapset onkin toivon mukaan lasten lapsia :)
 
memmu
Mä olen aina halunnut ainakin yhden tytön.. jos tämä kolmas nyt ei sitä sitten olekkaan niin sitten mennään rahalla ja alkion kromosomitutkimuksella sitä Riikasta "hakemaan" koska 4 on ihan takuulla sitten se määrä mihin raja vedetään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Teininä en halunnut yhtään.

Eka kun syntyi, sai luvan jäädä siihen.

Toka kun syntyi, oli ehdottomasti lapsiluku täynnä.

Nyt neljä ja saa ihan oikeasti riittää kyllä jo. :D
Mie oon aatellu aika samalla lailla, paitsi tuosta tokan jälkeisestä ehdottomuudesta en menis vielä vannomaan. :D Niin ja kaks lasta siis meillä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Teininä en halunnut yhtään.

Eka kun syntyi, sai luvan jäädä siihen.

Toka kun syntyi, oli ehdottomasti lapsiluku täynnä.

Nyt neljä ja saa ihan oikeasti riittää kyllä jo. :D
Mulla menee samallai, paitsi että lapsia on nyt kolme ja kolmeen jää! =) (kun tää viimenen oli semmonen suunnittelematon, mutta niin ihana ylläri!)
 

Yhteistyössä