Pitihän tämä taas arvata...Mummo ja pappa toivat ainoastaan toiselle lapselle tuliaisia ulkomailta!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Tottahan tuo toinen on vielä pieni, ettei tuliaisten päälle mitään ymmärräkään, mutta ihan periaatteesta, olisi nyt edes JOTAIN tuonut muodon vuoksi.
Ei taida isovanhemmille kelvata kuin pojat lapsenlapsiksi, tyttö jää ilman...:(
Miehen veljen pojat saivat mitä luultavammin myös kassikaupalla tavaraa...

No, eipä tarvii ihmetellä, miksei tyttö sitten joskus käy katsomassa kun itse käyttäytyvät kuin likkaa ei edes olisi...:/
 
bud
No mutta hei, jos se tyttö on niin pieni, ettei ymmärrä, niin miksi pitäisi edes muodon vuoksi jotain tuoda? älä nyt vielä herneitä nenään vedä, ehkä sitten myöhemmin, jos sama jatkuu.
 
no
Mun äiti tykkäs vain mun esikoisesta, muut ei saaneet synttärilahjoja tms. Sanoin ensin, että on huomioitava KAIKKI lapset tai ei ketään - ei mennyt puhe perille, joten laitoin välit poikki oman äitini kanssa.
Lapset ovat samanarvoisia riippumatta sukupuolesta tai siitä, kuka on isä.
 
tre
Enpä ymmärrä miksi esim. alle 1vlle pitäisi tuoda tuliaisia muodon vuoksi etenkin kun kuopukset ei yleensä tarvitse mitään. eli lasten tuliaiset tuodaankin äitiä ilahduttamaan niinkö se menee? Toki sitten kun lapset on niin isoja että ymmärtää niin kaikille tasapuolisesti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tre:
Enpä ymmärrä miksi esim. alle 1vlle pitäisi tuoda tuliaisia muodon vuoksi etenkin kun kuopukset ei yleensä tarvitse mitään. eli lasten tuliaiset tuodaankin äitiä ilahduttamaan niinkö se menee? Toki sitten kun lapset on niin isoja että ymmärtää niin kaikille tasapuolisesti.
vaikka siks et se on kivaa tuoda myös pikkuprinsessalle jotain, jos muillekin. Eihän sen tarvi kallista olla.
 

Yhteistyössä