Pitempään FarmVillea pelanneet hoi! "Rakennusprojekteista"...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noviisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

noviisi

Vieras
Onko nuo "projektit" aina kertaluontoisia? Eli kun tulee noitä Nursery Farmeja sun muita tai nyt tuo kasvihuonehässäkkä.. Eli täytyykö niiden rakentaminen hoitaa saman tien vai tuleeko ne jossain vaiheessa uudestaan projekteiksi? Eli saako myöhemmin enää kuuna kullan valkeana niihin osia muuta kun ostamalla oikealla rahalla? Mulla nimittäin kävi näin sen maison framen kanssa, johon ei saa osia enää muuta kun ostamalla loput tarvikkeet pakettina ihan oikealla rahalla... Eli mietin mitä sen kanssa teen... Hävitänkö koko tönön alun vai oottelenko... Sama uhkaa nyt käydä tuon Nurseryn kanssa, että jää kesken kun huopia ei enää ainakaan mun lahjalistoilla ole...

Maisonin laittoivat jossain vaiheessa pariksi päiväksi takaisin kun sitä oli niin kovasti pyydetty mutta taitavat muutoin olla aika kertaluontoisia nuo ...

Facessa pyörii kyllä näitä linkkejä joissa on linkit kaikkiin Nurserynkin lahjoihin joten niitä kautta saavat autettua nekin joilla ei ole kuin kaksi määrättyä lahjaa listoillaan

Tohon maisoniinhan ne antoi jo lisäaikaa mun mielestä, joten siihen ei ainakaan lisäaikaa enää tuu, mut esim. sitä hevostalliahan pystyy edelleenkin rakentaa ja giftaamaan, tarkoitushan noissa on se et määräaikaan mennessä se ois pystyssä...

Mulla olis huopia lahjalistalla :D

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Tohon maisoniinhan ne antoi jo lisäaikaa mun mielestä, joten siihen ei ainakaan lisäaikaa enää tuu, mut esim. sitä hevostalliahan pystyy edelleenkin rakentaa ja giftaamaan, tarkoitushan noissa on se et määräaikaan mennessä se ois pystyssä...

Mulla olis huopia lahjalistalla :D

Tuuks mun naapuriksi? :whistle: :D

Yhteistyössä