Pitävä vaippa yöksi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äitiliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äitiliini

Vieras
Minulla on pian yhdeksänkuinen poika, painoa noin kymmenen kiloa. Olen tähän asti käyttänyt Liberon vaippoja ja ollut niihin todella tyytyväinen. Käytän tällä hetkellä Liberon Maxi+ -vaippoja (10-16 kg) ja viimeisen viikon ne ovat olleet läpimärät joka yö. Kyse ei ole siitä, että vaippa olisi ollut huonosti, vaan se on aivan täynnä pissaa kuin märkä pesusieni. Vaippa on päällä klo 21-07.

Mitä vaippoja te käytätte öisin? Märkä sänky ja huonot unet alkavat kyllästyttää. Auttaisikohan, jos ostaisin seuraavan koon vaippoja yökäyttöön? Tuntuvat vain niin isoilta, kun poika vasta juuri on saavuttamassa tämän koon vaipan painorajan.

Meillä taas nimenomaan pampersin Active fit on ollut paras yövaippa.
Meilläkin poika pissaa öisin tiuhaan ja lakanoita on saanut ihan tarpeeksi vaihtaa. Mut tuota ongelmaa ei ole ollut sen jälkeen, kun active fit otettiin käyttöön.

..pojalla yövaippana Pampersin Baby-Dry (9-20 kg) ja hyviä ovat olleet. Poika painaa n. 9 kg. Olen yleensä ostanut hieman isompia (seuraavan koon) vaippoja yökäyttöön.

Meillä käytetään LIdlin tarravaippaa... Yöllä se hiukan kömpelömpi ulkomuoto ei haittaa ja imee ihan mielettömästi pissiä . Päivällä me käytetään housuvaippoja. :)

Yhteistyössä