Pitäsköhän se kaivaa jo noita vauvavermeitä esiin valmiiksi pikkuhiljaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Siis nyt on rv 31+3, mutta tänään mie vasta havahduin tähän todellisuuteen, että jos tää käynnistetään sit tosissaan rv 36-37, niin eipä tässä kamalasti oo enää aikaa :o

Itseasiassa mie sanoin jopa kaupassa yhdelle kyselijälle, että vielähän tässä menee hyvinkin 2 kk ennenkun meille on vauva tulossa... :ashamed:

Ei noita raskausviikkoja jaksa muistaa, kun maha kulkee mukana ilman tarkkaa tietoakin siitä, onks ne viikot nyt 28, 31 vai 37 ;)

Hui hai, kunhan nyt jokunen hynttyy on käyttövalmiina, niin siitähän niitä sitten hiljalleen pesee ja laittaa paikoilleen, kun joutaa.
Esikoiselle oli kamat valmiina helmikuussa (syntyi kesäkuussa), kakkoselle pari viikkoa ennen syntymää, kuopukselle taisin saada viimeiset vauvanvaatteet käyttöön vasta, kun ne olivat jo liian pieniä... :ashamed:

Mulla ei ole ku 4 lasta, mutta tokankaan raskauden aikana en muistanut viikkoja ikinä. Neuvolasta lähtiissä aina mietin, että no niin, nyt ois se viikko sitte. Sen kommin en muistanut.

Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:
Hui hai, kunhan nyt jokunen hynttyy on käyttövalmiina, niin siitähän niitä sitten hiljalleen pesee ja laittaa paikoilleen, kun joutaa.
Esikoiselle oli kamat valmiina helmikuussa (syntyi kesäkuussa), kakkoselle pari viikkoa ennen syntymää, kuopukselle taisin saada viimeiset vauvanvaatteet käyttöön vasta, kun ne olivat jo liian pieniä... :ashamed:

Meillä kun edellinen syntyi, niin mulla ei ollut ensimmäistäkään riepua pestynä, vaan kaikki oli vielä varastossa :o :ashamed:
Onneks mun äiti tuli silloin hätiin, ja pesi joitain vermeitä, ja tyttökinhän joutui olemaan viikon teholla silloin, niin ehdin itsekin tulla kotiin valmistelemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
Tää on sit ihan Hjumor-mielellä, mut oletko sä oikeasti ehtinyt pakata ne vauva-vermeet joskus jo poiskin??
:hug:

Tottakai. Mulla ei oo niin paljoa vaatekaappi ym. tilaa, että mie voisin 1v5kk ikäisellä pitää hyllyssä kokoa 50-56 alkaen vaatteita ;) :D

Ja jos sitterit ja kaikki on aina esillä, niin täällä etulis ahdasta - usko pois :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:

:laugh: Meille kolmonen vasta tulossa, mutta epäilen että samalla tavalla käy! Ainakin nuo kaksi aikaisempaa juuri kuvaamallasi tavalla, esikoisesta ostin lastenvaunut syyskuussa kun Rääpäle syntyi helmikuussa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Tää on sit ihan Hjumor-mielellä, mut oletko sä oikeasti ehtinyt pakata ne vauva-vermeet joskus jo poiskin??
:hug:

Tottakai. Mulla ei oo niin paljoa vaatekaappi ym. tilaa, että mie voisin 1v5kk ikäisellä pitää hyllyssä kokoa 50-56 alkaen vaatteita ;) :D

Ja jos sitterit ja kaikki on aina esillä, niin täällä etulis ahdasta - usko pois :D

:o Onko se edellinen siis jo 1,5v?? Hitto, missähän mä taas oon ollu kun aika menee niin, et en edes huomaa :ashamed:

Mä'en ekan ja tokan välillä laittanu oikein oikeesti pois mitään kun en ehtiny :saint:
Siis ikäeroa on 15 kk ja kun sain tietää, että odotan toista, laitoin liian pienet samantien odottamaan uutta tulokasta, en vieny välillä pois lainkaan.

Pakko kysyä et joko paatte piuhat poikki vai vieläkö on vauvat tervetulleita?
Ja siis ei millään pahalla, mut ihan mielenkiinnosta.
Ja joo, ei se mulle taikka kenellekään kuulu, mut kysynpä silti.

:o Onko se edellinen siis jo 1,5v?? Hitto, missähän mä taas oon ollu kun aika menee niin, et en edes huomaa :ashamed:

No virallisesti tuon 5kk päälle vuoden ensviikolla, mutta kyllä juu :) , iso flikka jo... ja omituista kyllä, turkasen riippuvainen äidistään :o :/
Ei moi muut oo ihan noin kiinnitarttuvaisia olleetkaan. *kriisi tulossa, kun vauva syntyy*

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pakko kysyä et joko paatte piuhat poikki vai vieläkö on vauvat tervetulleita?
Ja siis ei millään pahalla, mut ihan mielenkiinnosta.
Ja joo, ei se mulle taikka kenellekään kuulu, mut kysynpä silti.

Mie oon kyllä ajatellut, että tää on meidän viimeinen vauva, mutta mitään päätöstä piuhoista ei voi tehdä raskausaikana, tai siis sanottiin, että pitää odotella raskausajan ja ihan vauva-ajan ohi, ja sit miettiä uudestaan, kun ei ennen raskautta ollut puhetta moisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Minäkin niin haluaisin jo valmistella vauvalle tavaroita, mutta odotellaan isompaa asuntoa sopivalta alueelta vielä. :/

Muutto edessä? Onks yhtään tietoa, milloin voisitte saada asunnon?

Juu on, etsitään aika laajalta alueelta jo. Pakkohan se on isompi löytää, ei tässä kolmiossa neljän kanssa enää mahdu, pojatkin kasvavat kauheeta vauhtia. :D
Jonossa ollaan, mutta ollaan jo yksi asunto torjuttu, kun oli sellaiselta alueelta,, :/

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Juu on, etsitään aika laajalta alueelta jo. Pakkohan se on isompi löytää, ei tässä kolmiossa neljän kanssa enää mahdu, pojatkin kasvavat kauheeta vauhtia. :D
Jonossa ollaan, mutta ollaan jo yksi asunto torjuttu, kun oli sellaiselta alueelta,, :/

Toivotaan että se teidän unelmakoti, tai ainakin liki sitä, tulisi pian vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla ei ole ku 4 lasta, mutta tokankaan raskauden aikana en muistanut viikkoja ikinä. Neuvolasta lähtiissä aina mietin, että no niin, nyt ois se viikko sitte. Sen kommin en muistanut.
Täytyy kyllä tähän sanoa, että vaikka viidesti oon ollut raskaana, niin viikot on aina olleet tarkasti tiedossa =)

Yhteistyössä