V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kahen äippä:Noh, mun täytyy sanoa että mulla oli moilemmissa raskauksissa noilla viikoilla juuri noita "hiljenemisiä". Päivät oli sikiölläkin erilaisia. Ja juuri kun olin jo suurinpiirtein lähdössä jonnekin näytille niin vauva alkoi liikkua reilummin.
Itse en koskaan laskenut niitä kymmentä liikettä paitsi kerran, jolloin en niitä saanut... En silti ottanut paniikkia.
Ei ne kaikki sikiötkään tuohon 10 liikettä tunnissa -rytmiin mahdu.
Mä en kyllä stressais, kun kuitenkin olet saanut tuntumaan liikkeitä. Mulle joku hoitaja sanoi, ettei sillä ole merkitystä kuinka kovaa ja vilkkaasti vauva liikkuu, kunhan ne liikkeet siellä tuntuu. Ja sullahan on tuntunut. Jos ne tuosta hiljenee tyystin niin se on asia erikseen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:popsin suklaapatukan ja painun pitkälleni. lähdenkö näytille jos saan tyyliin 8/10 liikettä miten tarkkaa sen on?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras miettii¨:Nää nyt on varmaan taas sarjassamme aivan turhia nolosteluja, mutta kysympä kuitenkin teidän mielipidettänne.
Raskausviikkoja on 40+5 ja vauva on eilis illasta asti ollut hiljainen vaikka normaalisti kova meno. Tiedän että tilaa alkaa olla vähän ja että jotkut vauvat rauhottuu ennen synnytystä.
mutta, pitääköhän ne synnärillä ihan hätähousuna jos sinne soitan ja kysyn ottavatko tarkistukseen? ja mitähän sitten,jos tämä saa kunnon potkutukset linja-autossa menomatkalla, käännyttääkö ne sitten vaan suoraan takaisin? Vauva meinaan yleensä kovassa vauhdissa just autossa tai linja-autossa, mutta nyt on sellanen tilanne tänään,etten ihan huviajelulle pääse, hätätilanteessa tuonne sairaalaan kyllä.
Alkuperäinen kirjoittaja mene:Alkuperäinen kirjoittaja vieras miettii¨:Nää nyt on varmaan taas sarjassamme aivan turhia nolosteluja, mutta kysympä kuitenkin teidän mielipidettänne.
Raskausviikkoja on 40+5 ja vauva on eilis illasta asti ollut hiljainen vaikka normaalisti kova meno. Tiedän että tilaa alkaa olla vähän ja että jotkut vauvat rauhottuu ennen synnytystä.
mutta, pitääköhän ne synnärillä ihan hätähousuna jos sinne soitan ja kysyn ottavatko tarkistukseen? ja mitähän sitten,jos tämä saa kunnon potkutukset linja-autossa menomatkalla, käännyttääkö ne sitten vaan suoraan takaisin? Vauva meinaan yleensä kovassa vauhdissa just autossa tai linja-autossa, mutta nyt on sellanen tilanne tänään,etten ihan huviajelulle pääse, hätätilanteessa tuonne sairaalaan kyllä.
soitat ja kysyt. itselläni oli sama tilanne kuopuksen kanssa ja sanoivat että jos kylmien juomien kittaaminen ei auta tai kääntyily kyljeltä tyoiselle niin sitten tarkastukseen.. nooh matkallahan saraalan se synnytys sitten alkoi, joten ei tullut turhaa käyntiä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:popsin suklaapatukan ja painun pitkälleni. lähdenkö näytille jos saan tyyliin 8/10 liikettä miten tarkkaa sen on?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:jestas, tais olla vauvan mielestä aiemmin väärän merkkistä suklaata ja pahaa mehua, kun nythän tuo vallan innostu
hyvä niin,turhaan säikähdin, nyt reilussa puolessa tunnissa tullut jo 8kovaa mojautusta et näyttää et vauva tulee kyljestä läpi..kyllä mä nyt uskon että kaikki on ok. huh.