...ensin paasataan että pitää lopettaa tupakan poltto kun käytän ehkäisyä ja verenpaine oli koholla...
133/72-82 välillä...
no minähän lopetin..poltin viitisen tupakkia päivässä...eli en paljoa...
no nyt on kesä oltu polttamatta..
verenpaine senkun nousee ja nousee...tänään kontrollissa se oli 147/95 eli aivan liikaa...
lääkäri totesi että pitäisköhän tuo vähäinen tupakan poltto aloittaa uudestaan koska kun minulla meni hermot..menin tupakalle ns. rauhoittumaan..
kun nyt taas minulla ei tuota tapaa ole niin tavallaan hermostuneisuus patoutuu mun sisälle ja nostaa verenpainetta...
nuori lääkäri kyseessä..
pitäskö ihan oikeesti mennä toiselle lääkärille vai ei...
koska tuon lääkärin mielestä tuo tupakka olis tässä tapauksessa terveellisempää ku lopun iän lääkkeet...
133/72-82 välillä...
no minähän lopetin..poltin viitisen tupakkia päivässä...eli en paljoa...
no nyt on kesä oltu polttamatta..
verenpaine senkun nousee ja nousee...tänään kontrollissa se oli 147/95 eli aivan liikaa...
lääkäri totesi että pitäisköhän tuo vähäinen tupakan poltto aloittaa uudestaan koska kun minulla meni hermot..menin tupakalle ns. rauhoittumaan..
kun nyt taas minulla ei tuota tapaa ole niin tavallaan hermostuneisuus patoutuu mun sisälle ja nostaa verenpainetta...
nuori lääkäri kyseessä..
pitäskö ihan oikeesti mennä toiselle lääkärille vai ei...
koska tuon lääkärin mielestä tuo tupakka olis tässä tapauksessa terveellisempää ku lopun iän lääkkeet...