H
huokuja
Vieras
Laitettaisko blogiemme osoitteita ja lukijat saisivat antaa palautetta ja kehitysehdotuksia? Mutta pidettäisiin henki hyvänä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kännykkäkameraksi ihan hyviä sisäkuvia. Ne on sentään teräviä ja aika mukavia kuvakulmia - ei mitään häiritsevää.328 dB
Mä en hetkeäkään usko että henki säilyy hyvänä mutta siinä on, antakaa palautetta.
Tiedän että kuvat on liian pieniä ja huonolaatuisia (otettu luurin kameralla) ja että kokonaisuus on vähän sillisalaattia.
Elämää hullulassa
Ei kovin innostavaa tekstiä... Blogi onkin mulle lähinnä pahan olon purkamis paikka![]()
Alkuperäinen kirjoittaja notässä;26917497:En minäkään usko että henki pysyy hyvänä, mutta heitän itseni susille
Tiian orkideasivut
Kuvia on varmaan liikaa ja teksti tooooooodella kiinnostavaa ei-harrastajan mielestä![]()
328 dB
Mä en hetkeäkään usko että henki säilyy hyvänä mutta siinä on, antakaa palautetta.
Tiedän että kuvat on liian pieniä ja huonolaatuisia (otettu luurin kameralla) ja että kokonaisuus on vähän sillisalaattia.
Alkuperäinen kirjoittaja notässä;26917497:En minäkään usko että henki pysyy hyvänä, mutta heitän itseni susille
Tiian orkideasivut
Kuvia on varmaan liikaa ja teksti tooooooodella kiinnostavaa ei-harrastajan mielestä![]()
Tiian orkideasivut
Ulkopuoliselle ei avautunut, mikä tämä haaste oli, mistä oli kaikki elokuun postaukset.
Ihan kökkö blogi, koska tätä katsellessa tulee semmoinen "mäkin haluuuun!"-olo
P.S Teidän lapsissa on joku vika, kun niillä on noin siistit huoneet...
...vai onkohan se vika sittenkin meidän lapsissa, kun niillä ei ole?!?![]()
VillaNanna
Asifin, phoebsin ja chefin blogeja jo seuraan...eli tykkään niistä...tutustun nyt noihin linkkeihin joita en tunnistanut.
Luitko tekstin? Tällä hetkellä lastenhuoneet on siinä kunnossa etten tosiaan mene kuvaamaan, vituttaa edes katsoa päin niitä romuvarastoja ja ihmetyttää miten lapset voi niissä ollaPitäis vähän säätää ja näyttää jätesäkkiä kun sais aikaiseksi...
Aina kun olen linkin bongannut, niin olen käynyt lukemassa. Mulla tuon käyttäminen on ollut hankalaa, kun en mistään saa esiin sitä edellistä postausta, vaan näen vain sen viimeisimmän. Nyt kikkailin ja sain sen blogin näkyviin niin, että näen ne kaikki menneetkin
Ja samalla sain klikatytua itseni lukijaksi uudelleen...olin siis jo ennestäänkin, mutta nyt eri "profiililla", mun piti semmoinen uusi luoda jotta sain kirjoitettua omaa blogiani...vanhalla profiililla kun tuli tallennustila täyteen
Tämä siis vaati vähän totuttelua, mutta nyt osaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26917679:Ensimmäinen ja toinen.
Toiseen ei tule tulemaankaan kuvia, se on lähinnä pöytälaatikon tyhjennystä. Toinen taas tulee pysymään sillisalaattina, ulkoasulle pitäisi tehdä jotain mutta on jäänyt tekemättä. Ei jaksa paneutua :ashamed:
se pohja on ensin hankala mutta aika pian oppii käyttämään. Etusivua pystyt muokkailemaan kun laitat hiirulaisen vasempaan ylänurkkaan...
Toiseen ei tule tulemaankaan kuvia, se on lähinnä pöytälaatikon tyhjennystä. Toinen taas tulee pysymään sillisalaattina, ulkoasulle pitäisi tehdä jotain mutta on jäänyt tekemättä. Ei jaksa paneutua :ashamed: