pitäskö olla huolissaan??? (jälkivuodosta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
mulla ollut jälkivuotoa nyt n.4 viikkoa ja aika niukkaa on ollut mutta haiskahtanut on kyllä, soitin viime viikolla neuvolaan ja kysyin niin sanoi ettei tartte olla huolissaan jos ei kuumetta ja isoja klönttejä...

nooooh, tänää sitten ku jo luulin et vuoto loppu ni yhtäkkiä päivällä alko tulee runsasta ja oikeesti veristä vuotoa, lisäksi tuli isoja (n.peukun kokoisia) klönttejä....

pitäskö huolestuu vai onko normaalia?????

Noista klönteistä en osaa sanoa mitään mutta muuten tuli mieleen tuosta runsaasta ja verisestä vuodosta että jospa sun menkat alkoi? Mulla alkaneet aina kuukauden päästä synnytyksestä..

mietein kanssa et josko menkat ois alkanu...kun toi hajukin on mun mielest jonkun verran laimentunut...noh, katon huomiseen ja jos viel tulee klönttejä nii meen johki lääkärille...

Niin ja vielä että onko sulla ollut kuumetta tai kovia vatsakipuja? Luulis että jos tilanne on tosi paha niin ois noitakin.. vaikka voihan kohtutulehdus tms vissiin olla ihan oireetonkin. :/

Jos ei ole kipuja niin ite kans odottelisin huomiseen ja kattosin että mikä on olo sitten. Tulee mieleen että jos ne klöntit ei niukan vuodon takia ole päässyt aiemmin poistumaan ja siksi vuoto on haissut, mutta jos nyt tulivat kerralla pois niin kaiken pitäis sit olla hyvin..

Yhteistyössä