pitäskö mun vaan nöyrtyä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm

Vieras
kohtaalooni..oon narissu miehelle et haluun omaa taskurahaa ku täl hetkel kotih.tuk on ainoa tuloni ja en vielä mee töihin vuoteen mut ärsyttää ku koko ajan rahat aika tiukalla tai ei mihinkää ylimääräseen meinaa riittää..just tehtiin remppa jne. mut silti haluan myös sitä tuhlausrahaa ja mies sit totes tänää et joo hän tietää sul hyvän työn ja arvakkaa mitä se oli menny lupaan..mies tekee ite pokehommia sillon tällö ja sen kaveri oli sanonut et ne tarvis sinne narikkaan jonkun pimun töihin. jepajeah ja palkka ois 100e/ilta (siis pimeesti) täytys olla 4 tuntia siinä eli klo: 12:00-04:00 pitäskö mun suostua et menisin edes pariks kuukaudeks tienaa voisin sit palkita itteni jollain vai onko tää liian nöyryyttävää jakaa niitä takkeja siellä..

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
En menis jos pimeesti maksettais

ne maksaa sen verollisenakin jos haluan mut ite sanoin heti ei veroi kiitos koska mähän oon khtuella ni turhaa sotkea sen takia et teen 4 tuntia viikos töitä..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
En menis jos pimeesti maksettais

ne maksaa sen verollisenakin jos haluan mut ite sanoin heti ei veroi kiitos koska mähän oon khtuella ni turhaa sotkea sen takia et teen 4 tuntia viikos töitä..

Kyllähän sä saat tehdä töitä kotihoidontuen aikana niin paljon kun sua huvittaa, kunhan lapset hoidetaan kotona eikä päiväkodissa tmv

Yhteistyössä