pitäskö mun laittaa viestiä vyöhyketerapeutille..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orion-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Orion-

Aktiivinen jäsen
18.05.2007
21 085
4
38
11 kertaa oon käyny hänellä hoidossa, ja seuraava aika oli varattuna, mutta se peruuntu sairauden vuoksi, ja hän sanoi että soitella uutta aikaa sitte seuraavalla viikolla. Mutta ei mun sitte tarttenukaan ku huomasin että oon paksuna. Nyt mä oon sitte miettiny, että pitäskö laittaa viestiä, kiittää hoidoista ja kertoa että hoidot tuotti tulosta, että olen raskaana...? Kuitenki ehti vähä tutustua tuossa ajassa, ja musta tuntu että mä olin sille jotenki tärkeä asiakas, ku ei mulle nostanu hintaakaan vaikka muuten oli nostanu.. Hänelle tuo vyöhyketerapia on sivubisnestä, että ei aivan täyspäiväisenä sitä tee.

Jos olisit vyöhyketerapeutti, ni tykkäisitkö saada semmosta viestiä?

Toisaalta haluaisin laittaa, mutta toisaalta tuntuu että oisko se aivan tyhmää..?

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Siis kävit vyöhyketerapiassa nimenomaan lapsettomuuden vuoksi?

Laita ihmeessä viestiä, tai vaikka soita ja kerro että toivottuun tulokseen on nyt päästy :)

Juu, suurimpana tarkoituksena vain tulla raskaaksi (tasapainottaahan tuo muutenki).

Pitänee laittaa viestiä ku ei teijänkään mielestä tyhmä idea ole. :)

Ihmiset antaa liian vähän positiivista palautetta. Miettiin just tolleen et "viittinkö". Kyllä sitä jaksetaan aina vaan marmattaa jos vähänkin on aihetta. Tulisi varmaan hyvä mieli vyöyketerapeutille jos kertoisit hyvää palautetta ja että hoidot ovat tehonneet :)

Alkuperäinen kirjoittaja Cribs:
Ihmiset antaa liian vähän positiivista palautetta. Miettiin just tolleen et "viittinkö". Kyllä sitä jaksetaan aina vaan marmattaa jos vähänkin on aihetta. Tulisi varmaan hyvä mieli vyöyketerapeutille jos kertoisit hyvää palautetta ja että hoidot ovat tehonneet :)
Tuo on kyllä tosi. Negatiiviset kyllä kerrotaan, mutta positiiviset unohtuu.
:(

Toki kannattaa laittaa pos. palautetta.
Raskaudesta tuskin kannattaa häntä kiitellä, kun ei varmuutta ole että hänen hoitonsa siihen asiaan auttoivat.

Turhaan sitten vaan lupailevat raskautumista muillekin, kun on jopa muka näyttöä siitä että hoidot auttaa, kun mikäänhän ei ilmeisesti viittaa siihen että hoito on auttanut.

Silti voi kiittää positiivisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja f:
Toki kannattaa laittaa pos. palautetta.
Raskaudesta tuskin kannattaa häntä kiitellä, kun ei varmuutta ole että hänen hoitonsa siihen asiaan auttoivat.

Turhaan sitten vaan lupailevat raskautumista muillekin, kun on jopa muka näyttöä siitä että hoidot auttaa, kun mikäänhän ei ilmeisesti viittaa siihen että hoito on auttanut.

Silti voi kiittää positiivisesti.

No, moni on silti saanut avun vyöhyketerapiasta, niinku minäki sain.

Tottakai siinä voi olla muitaki asioita, "oli aika" tm, mutta kun on pitkään yrittäny ja hoitojen jälkeen heti onnistuu, niin onhan se aika selvä juttu. :)

Laitoinki viestiä jo. :)

Yhteistyössä