jos sitä sillätavalla oppis välillä hillitsemään tätä tavatonta puheripulia ja halua olla kanssakäymisissä ihmisten kanssa silloin kun täältä syrjästä lähtee ns. ihmisten ilmoille :ashamed:
Siis kun mie tänään automaatille menin nostamaan rahaa ja siinä sit vilkaisin olkani yli ja näin, että joku siihen tuli taakse jonottamaan... Ei siis pitänyt säikähtää, vaikka ko henkilö (joka oli siis minulle täysin vieras ihminen) alkoikin jutustella ja kysyi jotta Missäs sä oot?
Mie sen sekunnin murto-osan olin että
... no pankkiautomaatilla tietty... kun se oli jo tullut ulos suustani. Siis kuulin itseni toteavan olkani taakse, että No automaatillahan tässä ollaan... :headwall: ja sitten samalla käännyin poistuakseni siitä ja tuli tunne, että voi maa tule ja niele minut. Ko vieras ihminen puhui (tietenkin) kännykkään, eikä minulle.
Sen sijaan minull tuli hyvinkin jouluinen olo :xmas:, tonttu mikä tonttu.
Siis kun mie tänään automaatille menin nostamaan rahaa ja siinä sit vilkaisin olkani yli ja näin, että joku siihen tuli taakse jonottamaan... Ei siis pitänyt säikähtää, vaikka ko henkilö (joka oli siis minulle täysin vieras ihminen) alkoikin jutustella ja kysyi jotta Missäs sä oot?
Mie sen sekunnin murto-osan olin että
Sen sijaan minull tuli hyvinkin jouluinen olo :xmas:, tonttu mikä tonttu.