pitäs mennä uimareissuun ja menkat just sillon,mulla mini pill,mitä teen...??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mamma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mamma"

Vieras
ootteko uineet menkkojen aikana,tampoonin kanssa tms.??onnistuuko..en haluis jättää punasta raitaa veteen..ja luin ettei mini pill pillereillä menkkojen siirto onnistu!..että mitä teen vai pitäskö lopettaa kokonaan hetkeks niitten syönti..no si tietty tulis varmaan menkat..helppiä heti???

Tamppoonin kanssa oon uinut, hyvin onnistui. :) Tosin sammakkopotkuja ei hirveesti huvittanut tehdä, tuntu ikävältä. :x Kuukupin kanssa en oo vielä ehtinyt uimaan, mut eiköhän sekin onnistu.

no kiitos rohkaisusta..jos sitten ehkä yritän uskaltaa mennä..tuntuu kyl vähä epävarmalta...nii jos sammakkoo ui ni entäs jos hörppää vettä sinne sisään..kaikkee mäkin mietin..mut pitää se ny kuvitella tarkasti se tilanne...
Uskallanko?

Mä uin 3 krt viikossa, oli menkat tai ei. Ja todellakaan ei rajoita millään tavalla uimista.

Mulla oli vielä viime vuonna menkat, jossa superimukykyinen tamponi piti vaihtaa kahden tunnin välein, muuten tuli läpi, mulla oli siis kohdussa polyyppi, joka aiheutti ylimääräistä runsasta vuotoa, ja myös kuukautisten pidentymistä jopa 13 päivää. Silti koko tuon ajan uin. Ja uin myös rintauintia, kuten selkää ja krooliakin.

Eikä hörppää vettä sisään!

[QUOTE="mamma";25955077]No kiitos vastauksistanne ja erityisesti poikia3...ehkä mä ny sit uskaltaudun mennä uimaan vaikka onkin just sillon menkat:):):)jippii![/QUOTE]

Kipikipi =) Mä olen jo vuosia tamponin kanssa uinu menkkojen aikaan eikä koskaan mitää vuotoa tms ongelmaa ollu. Veikkaan että aika monella on menkat vaikka ovatkin uimassa.

Yhteistyössä