pitäkääs peukkuja,ettei käy vesivahinkoa =D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pinki

Tunnettu jäsen
04.08.2004
25 067
28
48
Lahti
poju (2½v ) lähtee ekaa kertaa elämässään ilman vaippaa kyläreissulle. kotona sujuvasti käy potalla kun tarve vaatii, niin nyt ruvetaan opettelemaan myös uloslähtöä ilman vaippaa. kesällä kun on helpompaa tämä opettelu,kuin talvella :whistle:

pakkaan kyllä ihan varmuuden vuoksi vaihtohousut mukaan... :D

Meidän poika tais oppia kuivaks mun hajamielisyyden takia :ashamed: :D ikää silloin vähän yli 2v, talvi ja opetin sisällä päiväkuivaksi. Tietty aina kauppamatkalla muistin että enhän mä laittanut vaippaa pojalle..! Mut aina pysyi pöksyt kuivana ja poika pyysi itse päästä pissille :) tytön kanssa oli vielä helpompaa...

Alkuperäinen kirjoittaja TheSimpsons:
Meidän poika tais oppia kuivaks mun hajamielisyyden takia :ashamed: :D ikää silloin vähän yli 2v, talvi ja opetin sisällä päiväkuivaksi. Tietty aina kauppamatkalla muistin että enhän mä laittanut vaippaa pojalle..! Mut aina pysyi pöksyt kuivana ja poika pyysi itse päästä pissille :) tytön kanssa oli vielä helpompaa...

minul kävi vähän samanlailla esikoisen kanssa :D rupes jotenkin unehtumaan ne vaipat :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:

minul kävi vähän samanlailla esikoisen kanssa :D rupes jotenkin unehtumaan ne vaipat :whistle:

Mut sehän on kätevää :D ei mitään hermoilua, menee tosi helposti kun unohtaa koko asian :whistle: :D

mä oon kans alkanu uhohteleen vaippoja :o
poika 2v ja kun kysyn et mitä jos tulee pissahätä,niin vastaa et potalle (mikä on koko ajan tos olkkarissa ettei tarvii juosta koko kämpän läpi) mut niin vaan se aina lorottaa naureskellen lattioille kun se pissahätä tulee :o :headwall: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:

Mut sehän on kätevää :D ei mitään hermoilua, menee tosi helposti kun unohtaa koko asian :whistle: :D

jees, näin se homma etenee :D

Yhteistyössä