Pitäjänmäestä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bhunis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Riippuu varmaan asuuko siellä teollisuusalueella vaiko sitten jossain reunalla, missä omakotitaloja yms.. Se on kyllä plussaa et palvelut lähellä ja hyvät kulkuyhteydet..

Asuin siellä vv.1998-2004 ja tykkäsin. Rauhallista, hyvät yhteydet ja kivat ulkoilumaastot lähellä ( Tali..Munkkiniemenrantaan fillarilla ja paljon muuta ) Strömbergin puolella paljon lapsiperheitä itse Pitskussa ei niin paljon. Kiva , aika pieni ala-ja yläaste, jossa perinteiset kasvatusmetodit
( ei siis mitään erikoispedagokiikkaa )Onks jotain tiettyä asiaa jota haluat kysyä?

Strömbergissä/Talissa, siis juuri siellä teollisuusalueella missä abb:kin on, on sellanen hyvä puoli että siellä ei ole ns.ostaria joka kerää kaikki alkkikset roikkumaan. Lisäksi siellä on talot niin vuokra-,asumisoikeus-,kuin osaketaloja että ainakaan ei senpuolesta mitään erottelua ole.Mun mielestä monipuolinen, turvallinen ja kiva alue, niinkuin taisin jo mainitakin.

Mun kaveri asuu just siinä abb:n vieressä ja ei tykkää sitten yhtään. Tuntuu kolkolta asua keskellä tehtaita ja toimistoja, ikkunasta kun on näkymä suoraan vakuutusyhtiön toimistotiloihin, voisi olla siis kivempikin näköala.. Maahanmuuttajia on aika paljon noissa kaupungin asunnoissa, tosin se ei välttämättä sinua häiritse. Kaveri on sanonut myös että ei kauheesti uskalla laittaa lapsia ulos itekseen kun aluetta ympäröi vilkkaat tiet -> Vihdintie, Pitäjänmäentie ja siis myös ne pikkutiet..

Yhteistyössä