Eilen huomasin että mulla on jalassa kaksi hyttysen(?) puremaa, vieri vieressä.. Toisen reiän kohdalla oli sellainen pieni sinipunertava läntti, toisen kohdalla vain hieman punoitusta, puremakohtia kyllä kuumotti hieman.. No äsken sitten vilkaisin jalkaani kun se tuntuu hieman aralta ja voi kamala minkä näköinen se on..
Se pieni sinipunertava läntti on kasvanut noin sentin halkaisijaltaan olevaksi läntiksi ja koko puremakohtaa ympäröi sellainen punainen alue, tällä hetkellä noin 15cm halkaisijaltaan..
Oiskohan se kuiteskin ollut punkki kuka mua on purrut?? Toisaalta käärmeen puremakin näyttää tuolta (2 reikää rinnakkain) mutta en jaksa uskoa että käärme ois purrut, enköhän mä ois huomannut sen jo tapahtumahetkellä..
Mutta mietin vaan et JOS se olis punkin purema niin tarviiko se välttämättä lääkärissä käyntiä? Vai mitäs kotikonsteja tuon hoitoon ois? =)
Mutta mietin vaan et JOS se olis punkin purema niin tarviiko se välttämättä lääkärissä käyntiä? Vai mitäs kotikonsteja tuon hoitoon ois? =)