Pitäisköhän hakea saikkua..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
En tiedä, kun itkettää vaan. Tuntuu, että mä oon ihan hukassa mun elämässäni. Mä en tiedä mitä mä haluan. Tai mitä mun pitäis tehdä. En saa hoidettua asioita, pakenen vaan. Ja töihin en pysty enää menemään, ei mulla ole siellä yhtäkään ystävää, selkäänpuukottajia vain kaikki.
Mä oon ihan hukassa. Eikä ketään kelle jutella. Itkettää.

Kiitos myötätunnosta. Pomoko sen päättää, saako palkallista tässä tapauksessa? Saanko kysyä millä diagnoosilla sait sairauslomaa?

Nyt on pakko sanoa, etten ole ihan varma kuka siitä päättää. Silloin ei tullut mieleenkään, että sairasloma voisi olla jotain muuta kun palkallista. Onneksi siis sain, kaksi viikkoa. Tuttavani ovat saaneet paljon pidempiäkin palkallisia. Ihan rehellisesti kerroin tilanteeni ja työuupumuksen lääkärille, olisiko se diagnoosi sitten ollut ihan "vaan" työuupuminen. Kyllä tuo tilanne tulee monellekin elämänsä aikana eteen, ja sillon todellakin kannattaa pitää itsestää huolta. Tuolla perusteella hankittu sairasloma ei edellytä kotona makaamista. Ihan siltä varalta, jos Sinulle tulisi mieleen, että et kehtaisi liikkua julkisesti.

Yhteistyössä