P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minusta myös tuntuu, että miksi kertoisin.. Toki, jos aikuisena lasten saanti heillä yhtä vaikea, niin kerron. En häpeile tai salaile mitään, mutta mun mielestä se ei vaan ole niin tärkeää. Lapselle varsinkin voi tulla tunne, että hän on erilainen kuin toiset... :/Alkuperäinen kirjoittaja 14.03.2006 klo 16:20 Trillian kirjoitti:Itse ajattelen että mulle olisi yhdentekevää onko äitini ja isäni saaneet minut hoidoilla vai luomuna, eri asia jos adoptoitu. Mie en haluaisi edes tietää, mulle se olisi vähän sama kun ne kertois missä asennossa luomulapsi aikaansaatiin. Mutta tietty, jos on kyseessä luovutettuja siittiöitä tms jotka vaikuttaa lapsen perimään, sitten kertoisin. Mutten varmaan kertoisi mitään, ellei lapsi aikuisena ja omaa perhettä suunnitellessa tms tule juttusille, tai asia muuten eteen...
Itse en siis lapselle kertoisi, enkä ihan teinillekkään.
Aijon kertoa lapselleni heti kun jotain asiasta tajuaa,on nyt 5kk eli ei nyt vielä ajankohtaista.Alkuperäinen kirjoittaja 14.03.2006 klo 12:53 minttu kirjoitti:Aion kertoa ihan alusta asti, tietenkin lapsen kehitystason huomioon ottaen. Silloin se tulee pikku hiljaa, eikä minään suurena järkytyksenä. Eikä siinä minun mielestäni mitään pahaa ole, miksi sitä pitäisi salailla. Voihan sen kertoa niin, ettei varmasti suurinta osaa lapsia ole niin toivottu kuin sinua. Jos siis koskaan lasta saadaan, biologista.