Pitäiskö alkaa kirjoittaa blogia..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja blogisti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

blogisti

Vieras
Olen tässä selaillut blogeja, ja tullut siihen tulokseen että hyviä ja kiinnostavia blogeja on todella harvassa. Siis sellaisia jotka ovat monipuolisia ja kiinnostavia. Minua ei ainakaan kiinnosta lukea sivutolkulla jonkun kirppistelystä. Jos vain uskaltaisin voisin perustaa blogin joka varmana herättäisi tunteita mutten viitsi ettei minua tunnisteta.

Minulla olisi niiiin paljon jaettavaa, kaikesta maan ja taivaan väliltä. Mutta varmaan joku minut listisi jos erehtyisin netissä avautumaan :D

mä luulen että monet blogit pyörii sen yhden asian ympärillä just siksi että jos sisältö vaihtelisi liikaa niin lukijat lakkaisivat lukemasta (koska ovat kiinnostuneet vaan jostain tietystä jutusta). Siksi monella bloggaajalla on erikseen esim. käsityö-, sisustus- ja ne kirppisblogit. On lukijaystävällisempää siten.

Mutta minä haluaisin kirjoittaa elämästäni, ja siihen kuuluu niin paljon eri asioita. Kaikkea normaalista perhe-elämästä rikoksiin. Mutta varmaankin joku tunnistaisi ja se olisi sitten menoa. Ei oikein nappaa kirjoittaa pelkästä ruuasta tai sisustamisesta..

Ei kai yhden blogin tarvi täyttääkään kaikkia ihmisten tarpeita! Useimmat lukee blogeja laidasta laitaan... jutun sieltä, toisen täältä. Joistain tietysti saattaa tulla niitä suosikkejakin. Mutta ei niitä "tekemällä tehdä".

Yhteistyössä