S
"silmäterä"
Vieras
Kysyin mun vanhemmiltani (ekaa kertaa yli puoleen vuoteen) josko ottaisivat jonkun lapsista yökylään loppuvuodesta, jotta saataisi järjestettyä miehelle juhlat kun täyttää pyöreitä. Aluksi toki voisivat olla lapset kotona, mutta miehen työkaverit ovat ainakin sen verran alkoon meneviä, että villit kemut tiedossa. Äitini totesi, että kai sitten joku voi tulla, mutta miksette tekis kuten he aikanaan aina.... että lapset nukkuu yläkerrassa ja bileet alakerrassa!
En hyväksy sitä, että täällä olisi kännikemut käynnissä ja pienet, 4 alle kouluikäistä (vauva 10kk) yrittäisivät nukkua! Äitini loukkaantui, kun sanoin, asiallisemmin kuin teki mieli, että se ei ole vaihtoehto. Eikai tuo ole laillistakaan, kai se on joku heitteillejättö vähintään?! Tosin, en itse sitten osaisi juhlia lainkaan, mutta muut humalaiset ovat mielestäni paha asia myös!
En hyväksy sitä, että täällä olisi kännikemut käynnissä ja pienet, 4 alle kouluikäistä (vauva 10kk) yrittäisivät nukkua! Äitini loukkaantui, kun sanoin, asiallisemmin kuin teki mieli, että se ei ole vaihtoehto. Eikai tuo ole laillistakaan, kai se on joku heitteillejättö vähintään?! Tosin, en itse sitten osaisi juhlia lainkaan, mutta muut humalaiset ovat mielestäni paha asia myös!