Pitäisiköhän boikotoida Lindexiä ? - järjestelen puhtaita vaatteita kaappiin

Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Myönnän että noi pöllöpaidat ovat ihan kohtuuhyvässä kuosissa. Auto ja siilipaita ei tod. Pöllöpaitoja on taidettu käyttää todella vähän vissiin.

Kuinka monta käyttökertaa paidan pitäisi kestää?

jos kyse on jostain mauttomista pöllö tai siili paidoista, en ihmettele että kulahtaa nopeasti.
Mä en moisia hirvityksiä lapseni päälle pistäisi. Ne on kauheimpia vaatteita mitä suomessa myydään ja reiman haalarit on heti kakkosena. Törkeän näköistä, törkeän kallista.

:laugh: Jos Lindexin tuotteet ovat kalliita, niin mistä ihmeestä sinä lapsille vaatteet ostat? Makuasioista nyt ei kiistellä - onneksi kaikki lapset eivät kulje samanlaisissa vaatteissa ulkona. Eihän sieltä omaansa erottaisi. Ja vaihtelu virkistää, ei ainakaan omani kulje aina samantyyppisissä vaatteissa. Ei pöllöjä joka päivä joka tilanteeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
kiva, kun joku on mun kanssa samaa mieltä :D
mut pääosin mä oonkin siirtynyt vain suosikkimerkkeihin...

Mä vähän luulen, että paluuta entiseen ei ole... Taitaa ne alet alkaakin jo ennen juhannusta noilla nettiliikkeillä :saint: Mä en näin alussa varmaan ole vielä valmis maksamaan täyttä hintaa, mutta jos alesta hamstraisi isot keot ensi talveksi ja kevääksi.

kuhan pääset makuun, niin sitten on aina saatava parhaat päältä uusista mallistoista :D
ja tosiaan, mitä tulee suosikkimerkkeihin, niin meillä ne on Småfolk, Ej sikke lej, Moonkids, Metsola ja Duns tällä hetkellä =) Ja meandi tietty :D

Niinhän se, varsinkin kun alemyynteihin yleensä tulee jämät jäljelle. Olen kylläkin pyrinyt olemaan haukkana paikalla viemässä parhaat heti päältä. Metsolaa olenkin jo pariin kertaan ostanut

Mun muksujen Lindexit ovat kyllä kestäneet hyvinä.

Muttamutta...jos noilla olisi vaikkapa vain 15 paitaa, jota käytetään vuoronperään, niin en tiedä olisiko vaatteet noin hyvässä kunnossa. Eli valinnanvaraa on, ja yksittäinen paita voi olla päällä & pesussa vain viitisen kertaa ennen kun jää pieneksi ja lähtee kiertoon. Huutiksessa mä niitä sitten myyn ja saan hyvin rahaa :D

Velourhousut eivät ole menneet miksikään, pojalla on niitä paljon. Kuivausrummussa kuivaan ja ihanan pehmoisiksi tulevat :)

Ja parempia boksereita sekä sukkia ei löydy pojalle mistään muualta kuin Lindexistä :)

Tytölle sieltä ei löydykään niin paljon kivaa, ja esim. Bamset on kyllä sellaisia joista lähtee värit melkein heti. Siksi meillä ei niitä näykään. Tytöllä on muutama tunika Lindexiltä, ne eivät ole menneet pesussa miksikään. Farkkuhameita löytyy myös useampia Lindexiltä ostettuja.

Meandi on ollut suurin pettymys: ei todellakaan laadukasta, vaikka hinta on moninkertainen esim. Lindexiin verrattuna. Malan paita on myös aika pahasti kulahtanut, oltuaan pesussa vain kahdesti...siihenkin petyin, sillä kuvittelin sitä hyvälaatuiseksi. Ja jotain Benettonia & Espritiä en ottaisi enää edes ilmaiseksi.

Bamset kestää hyvin, mutta retrot kulahtaa muutamasta käytöstä. Meillä 3 tyttöä pienillä ikäeroilla joten kierrätän esikoisen vaatteet kahdelle nuorimmaiselle. Mutta nuo retrokuosit menee esikoiselta suoraan roskiin, koska en halua käyttää enää nukkaisia tai haalistuneita vaatteita. H&M:llä on hyvä hintalaatusuhde, kuopus käyttää vieläkin esikoiselta perittyjä vaatteita jotka ovat kuin uusia.

likalla on kans yks mekko ostettu lindexiltä.. käyttäkertoja on alle 10 ja värit haalistunut.

ostelen kuitenki jonkun verran edelleen, mutta suosin H&M koska saan aina 25% alea. se tuntuu jo ihan mukavasti.

Yhteistyössä