pitäisikö pyytää erästä naista asumaan kanssani?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mestari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mestari

Vieras
olen ihastunut naiseen ja olemme tunteneet toisemme 1,5 vuotta. olen huolissani hänestä, sillä hän on aika yksinäinen ja rahaton. muutaman kerran hän on ollut luonani yötä (nukkunut sohvalla) ja olemme syöneet yhdessä. minun käy häntä sääliksi, koska hän on niin viaton ja nuorempi kuin minä. melkein jokaisella kerralla kun näemme niin minun tekee mieli suojella häntä. en ole mikään nuorten tyttöjen vikittelijä vaan nainen on nuori aikuinen. ikäeroa meillä on 10 vuotta.

[QUOTE="...";27464723]kuulostaapa reppanalta...päihdeongelma? saamaton? säälistä yhteen? en ymmärrä...[/QUOTE]

ei ole päihdeongelma mutta on ollut masentunut. en aio aloittaa suhdetta säälistä. ajattelin ottaa suojiini kunnes tilanne helpottuu.

Älä sotkeennu asiaan. Tulet tuota pikaa hyväksikäytetyksi, nainen tietää aivan varmasti, että olet ihastunut. Reppanaksi heittäytyminen tehoaa yllättävän moniin miehiin, nainen voi elää vuosikaupalla kupaten eri miehiä, jotka ylläpitävät ja elättävät häntä säälistä. Mies kuvittelee, että naisella ei ole tällaista taka-ajatusta, kun hän ei itse pyydä apua, muka ylpeyteensä vedoten tai sitten "koska haluan pärjätä omillani" -sloganilla. Nainen voi jopa vastustella, kun apua tarjotaan, mutta tämä tapahtuu näön vuoksi. Sitten tulee spanielinkatseita ja palvontaa, kun olet niin ihana ja herkkä ja lämminsydäminen, kun autat.

Kohta oletkin kusessa, lompakko on tyhjä, nainen joko asuu nurkissa edelleen ja lupaa ottaa elämänsä ohjat omiin käsiinsä tai hän etsii uuden suojelijan, kun edellisen rahavarat loppuvat.

Polta vaikka ylimääräiset rahasi, saat saman lopputuloksen eli tyhjän tilin, mutta sen sijaan et saa murskattua sydäntä.

Kohta oletkin kusessa, lompakko on tyhjä, nainen joko asuu nurkissa edelleen ja lupaa ottaa elämänsä ohjat omiin käsiinsä tai hän etsii uuden suojelijan, kun edellisen rahavarat loppuvat.

Unohdin mainita, että kyseessä on tietysti katteeton lupaus. Petyt joka kerran naiseen, joka näyttelee olevansa itseensä myös pettynyt, mutta hänellä ei ole aikomustakaan tehdä mitään "parantumisensa" eteen, sillä fiksuna hän tietää, että toisen siivellä eläminen on paljon helpompaa kuin se, että hommaisi itselleen työtä ja oman kodin.

Yhteistyössä