Pitäisikö minun vain jaksaa hymyssä suin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Anoppi vähättelee minua. Siis silloin harvoin, kun ylipäätään puhuu minulle tai minusta. Kuulumisiani ei ole pahemmin kysellyt. Kertaakaan ei ole meidän luonamme käynyt, kun muutimme eri paikkakunnalle. Vertaa minua toiseen miniäänsä, joka on tietysti niin paljon ihanampi tapaus. Anoppi on myös haukkuntu minut julkisella paikalla kovaan ääneen, syyttänyt minua asioista, jotka eivät TODELLAKAAN pidä paikkaansa.

En vaan kyllä ole hoksannut, että mikä minussa on vikana. Olen fiksu, kohtelias ja mukava. Tarpeen vaatiessa myös rempseä. En ole antanut aihetta olla minulle tuollainen kuin anoppi on minua kohtaan.

Parhaiten selviät ku annat vaan joka kerta anteeksi. jos panet välit poikki ja katkeroidut niin asia vaivaa sinua aina vaan enemmän ja myrkyttää osan iloisuudestasi sisältäpäin. siis anna mennä toisesta korvasta ulos ja ota vastaan vain positiiviset palautteet. voimia sinulle!

Alkuperäinen kirjoittaja julia:
Parhaiten selviät ku annat vaan joka kerta anteeksi. jos panet välit poikki ja katkeroidut niin asia vaivaa sinua aina vaan enemmän ja myrkyttää osan iloisuudestasi sisältäpäin. siis anna mennä toisesta korvasta ulos ja ota vastaan vain positiiviset palautteet. voimia sinulle!

En ole saanut positiivista palautetta. :whistle:
Kiitos kuitenkin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja kerro:
Alkuperäinen kirjoittaja jimppu:
mitämieltä sun miehesi on asiasta?

:attn:

Mies on painottanut äidilleen (välillä vähän rumastikin), että minua ei todellakaan tarvitse kohdella noin. On myös sanonut, että rakastaa minua enemmän kuin mitään tai ketään tässä maailmassa, eikä hyväksy minua kohtaan tuollaista kohtelua. Anoppi oli nakellut niskojaan...

Välttelisin tuommoisen anopin kanssa olemista.
En kävisi kylässä, en olisi tekemisissä, en pyytäisihäntä meille..

Oma anoppini on vain hyvää tarkoitava , oikeasti ei tarkoita pahaa, kun puuttuu miedän elämään.
Olemme uusperhe ja hän on isossa roolissa miehen viikonloppulasten suhteen. Yritetettiin vähentää anopin osuutta muta minulla ja miehen lapsilla - kiitos heidän äitinsä - on isoja ongelmia, joten eivät voi tulla meille tapaamiselle.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kerro:
Alkuperäinen kirjoittaja jimppu:
mitämieltä sun miehesi on asiasta?

:attn:

Mies on painottanut äidilleen (välillä vähän rumastikin), että minua ei todellakaan tarvitse kohdella noin. On myös sanonut, että rakastaa minua enemmän kuin mitään tai ketään tässä maailmassa, eikä hyväksy minua kohtaan tuollaista kohtelua. Anoppi oli nakellut niskojaan...

Tätä taustaa vasten edelleen ehdotan, että ulkoistatte anopin teidän elämästä.

Yhteistyössä