pitäisikö huolestua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nora"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nora"

Vieras
oon ollut aika alamaissa tässä jostain viime syksystä saakka, tänään tein sen mikälie beckin masennustesti ja sain siitä tulokseksi 33.

usein löydän itseni miettimästä sitä miten paljon parempi olisi kaikille jos olisin kuollut.

en tiedä... en tiedä edes miksi tein tämän aloituksen... pitäisikö tässä huolestua itsestään vai mitä tämä on?

juttele eka lääkärille mielialastasi ja pyydä aika psykiatrille, joka sitten antaa diagnoosin ja saat ehkä lääkityksen ja keskusteluapua. kannattaa koittaa, mä sain kerran sieltä apua, olin vakavasti masentunut mut paranin täysin. koita jaksaa!

olen kyllä tuolla omalääkärilläni käynyt ihan fyysisten syiden takia, mutta jotenkin en tätä mieliala-asiaa ole pystynyt ottamaan puheeksi. aina se naama vääntyy hymyyn ja olen kuin kaikki olisi ok. en tiedä miten saisin totuuden ulos itsestäni myös siellä lääkärillä käydessä.

Mulla sama juttu ku sulla ap. En mäkään haluais lääkäriin enkä oo mennykään vaikka on ollu tää fiilis jo 2vuotta. Muille olis parempi jos olisin kuollu mutta en mä kuitenkaan halua kuolla.
Lääkäriin meno tuntuu niin turhalta.. Ei se voi mua auttaa kun en mä mitään lääkkeitä tahdo eikä oo varaa maksaa mitään terapiaakaan.

Yhteistyössä