Pitäisi käydä kaapit läpi ja varata kirppispöytä..mutta kun ei raski luopua..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lapset kasvaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lapset kasvaa

Vieras
Varsinkin lasten vaatteita on tullut hamstrattua kaappeihin, niin sisä- kuin ulkovaatteita, ja taas saisi kasvupyrähdysten myötä siirtää vanhoja pois. Millä mä saan itseäni niskasta kiinni ja roudaan kirppikselle kaikki ihanuudet?
Kaapeissa on esim. tytön 92 kokoinen cupcaken takki-housu setti ihanuus, koon 92-98 velourisia bamsetunikoita, 86/92 kokoisia me&i velourisia tunikoita ja legginsejä, Metsolan mekkoja, po.ppia, yms.. eikä tässä muuten mitään mutta kun tyttö käyttää jo sujuvasti kokoa 116-122..

Samoin pojalta on metsolan, moonkidsin ja me&i haalareita, jumpsuitteja, po.pin ulkopukuja 7kpl, cupcaken toppapuku+fleecepuku.. Sitten on muumia ja bamsea, metsolan kaaritaskuja ja vaikka mitä, osaa ei ole edes koskaan otettu käyttöön kun vaatetta niin paljon että ei ehtinyt kaikkia pitämään..

Kotiäitinä ehti ostelemaan ja myymään, nyt ei ehdi kumpaakaan. Kirppispöytienkin hinnat hirvittää.. Nyt tarttisi muutaman potkun persuksille että laittaisin nyt kesälomalla nuo kaikki myyntiin..

Kerran se vain kirpaisee :-) Tyhjennät koko kaapin sisällön vaikka sängyn päälle, peset kaapin ja takaisin kaappiin pääsee vain sopivat vaatteet. Liian pienet käyt läpi ja yksi suosikkivaate säilöön muistolaatikkoon ja loput ulos...kierrätykseen...myyntiin huutonettiin... Just olen omat kaapit raivannut liian pienistä vaatteista. Sisävaatteet yhtenä pakettina ja ulkovaatteet toisena meni ihan hyvin kaupaksi, kun laittaa vaatimattoman lähtöhinnan. Loput vein Kierrätyskeskukseen.

Mä puolestani nautin aina siitä, kun jää joku tietty koko liian pieneksi...niitä söpöjä ja nättejä vaatteita on kiva hinnoitella kirppikselle myyntiin :) Paljon mukavampaa se niin on, kuin hinnoitella hajakokovaatteita, jolloin siitä kirppispöydästä ei tule yhtään niin nättikään, kun on isompaa ja pienempää sekaisin jne.

Hajakokovaatteet tuleekin sitten yleensä myytyä netissä pois.

Kerran se vain kirpaisee :-) Tyhjennät koko kaapin sisällön vaikka sängyn päälle, peset kaapin ja takaisin kaappiin pääsee vain sopivat vaatteet. Liian pienet käyt läpi ja yksi suosikkivaate säilöön muistolaatikkoon ja loput ulos...kierrätykseen...myyntiin huutonettiin... Just olen omat kaapit raivannut liian pienistä vaatteista. Sisävaatteet yhtenä pakettina ja ulkovaatteet toisena meni ihan hyvin kaupaksi, kun laittaa vaatimattoman lähtöhinnan. Loput vein Kierrätyskeskukseen.

Juu, siis ei ne enää lasten vaatekaapeissa ole, kun olen ne siirtänyt pois käytöstä aina kun liian pieneksi on todettu. Mutta seisovat tuolla meidän makuuhuoneessa, ylimääräisessä isossa kaapissa. Arviolta reilu pari sataa vaatetta, nyt olisi toisaalta smartpostilla 4e tarjous, joten jos könttänä myisi joka koon erikseen niin ei joutuisi niin hirmuisesti postittelemaan.

Yhteistyössä